پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اکسسوری ب ام و

زندگی به سبک ب ام و / معرفی اکسسوری های ب ام و

آن دسته افرادی که اهمیت ویژه ای به جزییات می دهند، با اکسسوری برندهای خودرویی خاص آشنایی دارند. ب ام و از آن دسته خودروسازانی است که علاوه بر ساخت خودروهای جذاب و هیجان انگیز، تمرکز ویژه ای بر ساخت اکسسوری ها دارد. با اکسسوری های ب ام و ، هیجان برخورد با این برند […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۶

آن دسته افرادی که اهمیت ویژه ای به جزییات می دهند، با اکسسوری برندهای خودرویی خاص آشنایی دارند. ب ام و از آن دسته خودروسازانی است که علاوه بر ساخت خودروهای جذاب و هیجان انگیز، تمرکز ویژه ای بر ساخت اکسسوری ها دارد. با اکسسوری های ب ام و ، هیجان برخورد با این برند آلمانی تنها به خیابان ها محدود نمی شود و می توانید در زندگی روزمره نیز با سبک ب ام و همراه باشید و از آن لذت ببرید.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

آن دسته افرادی که اهمیت ویژه ای به جزییات می دهند، با اکسسوری برندهای خودرویی خاص آشنایی دارند. محال است عشق ماشین باشید و محصولات هیجان انگیز و جذاب ب ام و شما را به وجد نیاورده باشد. اما برچسب قیمت محصولات ب ام و باعث می شود تا تنها بخشی از طرفداران فراوانش توان خرید این خودروهای جذاب را داشته باشند. اگر از آن دسته افرادی هستید که بودجه تان برای خرید یک دستگاه ب ام و کافی نیست، نا امید نشوید. علاقه شما به مشاهده تصاویر ب ام و در سایت ها و مجله ها محدود نمی شود و با اکسسوری های این شرکت می توانید به سبک ب ام و زندگی کنید.

ب ام و از معدود برندهای خودرویی به شمار می رود که برای ساخت اکسسوری هایش یک دپارتمان جدا در نظر گرفته. کیفیت چشمگیر ساخت و رنگ و بوی اصالت این برند آلمانی در اکسسوری هایش باعث شده تا با لمس کردن و مشاهده آن ها حس یک ارتباط ناب ب ام و ای را تجربه کنید.

اکسسوری ب ام و

اکسسوری های ب ام و تنوع گسترده ای دارند. از قاب موبایل و جاسوییچی گرفته تا لباس، کیف و ساعت. این تنوع باعث می شود تا اکسسورهی ها ب ام و مناسب برای انواع بودجه ها و سلیقه ها باشند. عرضه محدود اکسسوری برند های خودرویی در ایران باعث شده تا بیشتر علاقه مندان به خودرو در کشورمان شناخت کافی نسبت به این جزییات جذاب خودرویی نداشته باشند. پرشیا خودرو نماینده ب ام و در ایران، از معدود شرکت های واردکننده خودرو به شمار می رود که علاوه بر عرضه خودرو، فعالیت گسترده ای در عرضه اکسسوری ها و اینگونه لوازم جانبی دارد و خیال خریداران این اکسسوری ها را از اصل بودن این اجناس راحت می کند.

فروش ب ام و سری 2 کانورتیبل برای اولین بار در ایران

حضور پرشیا خودرو با سبد کامل محصولات جدید ب ام و در نمایشگاه خودرو مازندران

پرشیا خودرو حرف های جدیدی برای خریداران BMW دارد

سورپرایز ب ام و در نمایشگاه توکیو/ ب ام و X2 معرفی شد

فلفل تند و تیز ب ام و با ۴ چرخ متحرک!/بررسی ب ام و سری 3 جدید

قهرمان بی رقیب تر از همیشه/ بررسی فنی ب ام و سری 5 جدید

ب ام و های دم بریده!/ نگاهی به هاچ بک های جدید ب ام و در بازار ایران

شاخ به شاخ ژرمن های کهنه کار/مقایسه مرسدس بنز E کلاس و ب ام و سری ۵ جدید

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی