پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نمایشگاه خودرو اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (1) / دورهمی خودرویی ها در نصف جهان

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو از 3 تا 6 بهمن ماه 96 میزبان شرکت های خودرویی، بازدیدکنندگان و فعالان صنعت خودرو است. نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور 10 مشارکت کننده برگزار می شود و در آن دستاوردهای صنایع خودروسازی داخلی در بخش تولید و مونتاژ و همچنین محصولات واردکنندگان و نمایندگان خودروسازی های خارجی نیز عرضه […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۶

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو از 3 تا 6 بهمن ماه 96 میزبان شرکت های خودرویی، بازدیدکنندگان و فعالان صنعت خودرو است. نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور 10 مشارکت کننده برگزار می شود و در آن دستاوردهای صنایع خودروسازی داخلی در بخش تولید و مونتاژ و همچنین محصولات واردکنندگان و نمایندگان خودروسازی های خارجی نیز عرضه می شود.

شرکت سایپا یک سالن به وسعت ۱۱۰۰ مترمربع (سالن شیخ بهایی) را در اختیار گرفته و به همراه تمامی زیرمجموعه های خود در این نمایشگاه حضور دارد. مهمترین برنامه این شرکت در نمایشگاه خودرو اصفهان، نمایش خودروهای جدید سیتروئن و چانگان است.

شرکت ایران خودرو نیز علاوه بر نمایش و فروش محصولات پیشین خود، پژوهای پسابرجامی ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو-پژو) را برای نخستین بار در بازار اصفهان، عرضه خواهد کرد.

علاوه بر این شرکت کارمانیا خودروهای برند BYD، شرکت کرمان موتور خودروهای هیوندای، جک و لیفان و شرکت مدیران خودرو محصولات MVM و CHERY را در این نمایشگاه به نمایش خواهند گذاشت.

همچنین شرکت پرشیا خودرو از یکی از خودروهای BMW، شرکت آرمان موتور کویر از خودروهای تایوانی لوکسژن با رنگ های خاص برای اولین بار در اصفهان و شرکت نگین خودرو نمایندگی قناد از جدیدترین خودروی مگان برای اولین بار در بازار اصفهان رونمایی خواهد داشت.

شرکت آرین موتور نمایندگی برند میتسوبیشی و شرکت بهمن موتور ارایه دهنده جدیدترین خودروهای فاو و هاوال نیز از دیگر مشارکت کنندگان این نمایشگاه هستند.

شرکت ستاره ایران نماینده انحصاری مرسدس بنز در ایران نیز برای حضور در این نمایشگاه برنامه ریزی کرده بود که به دلیل ممنوعیت واردات خودروهای این شرکت از کشور آلمان به ایران، از نمایشگاه باز ماند.

در این دوره همچنین جدیدترین خودروهای برقی تولید ایران از شرکت الیز خودرو در فضای باز نمایشگاه به نمایش در می آید. ویژگی مهم دیگر این نمایشگاه، پیش بینی رمپ های ویژه معلولان و توانخواهان در تمامی غرفه ها برای بازدید آسان تر از این نمایشگاه است.

چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت خودرو، ۹۰۰۰ مترمربع وسعت دارد. این نمایشگاه از ساعت ۱۵ تا ۲۲ روزهای مذکور در محل نمایشگاه های استان اصفهان واقع در پل شهرستان برپا است.

حضور موتورسیکلت های برقی در نمایشگاه حمل و نقل

غرفه بهمن دیزل در قرق کامیونت های جدید ایسوزو

ایران خودرو دیزل با سبدی کامل از محصولات سبک و سنگین/ پانزدهمین نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری

زامیاد محصولات جدید ایویکو را در نمایشگاه حمل و نقل به خط کرد

حضور پرشیا خودرو با سبد کامل محصولات جدید ب ام و در نمایشگاه خودرو مازندران

آغاز به کار پانزدهمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و خدمات شهری تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی