پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آرین موتور

نمایشگاه خودرو اصفهان (4) / آرین موتور با میتسوبیشی به اصفهان می آید

چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از فردا سه شنبه 3 بهمن ماه 96 با حضور شرکت های تولید کننده و واردکننده خودرو کار خود را آغاز می کند. آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی ژاپن در این رویداد مهم خودرویی با سبد کاملی از محصولات اش حاضر خواهد شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو: گروه آرین […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲ بهمن ۱۳۹۶

چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان از فردا سه شنبه 3 بهمن ماه 96 با حضور شرکت های تولید کننده و واردکننده خودرو کار خود را آغاز می کند. آرین موتور پویا نمایندگی رسمی میتسوبیشی ژاپن در این رویداد مهم خودرویی با سبد کاملی از محصولات اش حاضر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

گروه آرین سرمایه با 2 شاخه آرین موتور پویا (نمایندگی رسمی میتسوبیشی) و آرین موتور تابان (نمایندگی رسمی رسمی DS فرانسه) در بازار خودروهای وارداتی فعال است. آرین موتور همواره حضور پررنگی در نمایشگاه های خودرویی سراسر کشور دارد. در نمایشگاه خودرو تهران که در آذر ماه سال جاری برگزار شد، آرین موتور پویا به دلیل دست و پنجه نرم کردن با مشکلات پیش آمده برای واردات خودرو نتوانست در این رویداد مهم خودرویی حاضر شود و تنها آرین موتور تابان با سبد کاملی از محصولات اش در شهر آفتاب حاضر شد.

در نمایشگاه خودرو اصفهان که روز آینده (سه شنبه 3 بهمن ماه) کار خود را آغاز می کند، آرین موتور پویا حضوری پررنگ دارد و سبد کاملی از محصولات اش شامل میتسوبیشی اوتلندر، میتسوبیشی لسنر، میتسوبیشی ASX و میتسوبیشی میراژ را به نمایش می گذارد. با توجه به روند آرین موتور در سایر نمایشگاه های خودرویی، پیش بینی می شود این شرکت شرایط فروش ویژه ای برای نمایشگاه خودرو اصفهان و خریداران اصفهانی در نظر بگیرد.

چهاردهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان از سوم تا 6 بهمن ماه میزبان بازدیدکنندگان است و علاقه مندان می توانند از ساعت 15 الی 22 روزهای برگزاری از این رویداد خودرویی بازدید کنند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وبسایت رسمی آرین موتور به این آدرس مراجعه نمایند.

نمایشگاه خودرو اصفهان (3) / اولین حضور بی وای دی S7 در اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (2) / محصول جدید لوکسژن در راه اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (1) / دورهمی خودرویی ها در نصف جهان

پرفروش ترین پلاگین هیبرید جهان در راه ایران/ نگاهی به میتسوبیشی اوتلندر PHEV

قیمت جدید محصولات آرین موتور پویا

امداد خودرو میتسوبیشی در سراسر کشور همراه شما

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۴)/ فستیوال تنوع در سبد محصولات آرین موتور

میتسوبیشی با دستی پر به نمایشگاه خودرو البرز می آید

آرین موتور محصولات میتسوبیشی را پلاک شده تحویل می دهد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی