پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تحویل فولکش واگن پاسات_ماموت خودرو

ماموت خودرو به وعده اش پیش از موعد مقرر وفا كرد

شركت ماموت كه به عنوان نماينده رسمي فولكس واگن در ايران شناخته مي شود، زودتر از موعد مقرر خودروهاي مشتريان را تحويل داد. شركت ماموت كه چندي پيش تعداد محدودي فولكس واگن پاسات و تيگوان را به صورت فوري (تحويل ٣٠ روزه) به فروش رسانده بود، در اتفاقي نادر در بازار خودروي ايران، خودروهاي فروخته […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۴ بهمن ۱۳۹۶

شركت ماموت كه به عنوان نماينده رسمي فولكس واگن در ايران شناخته مي شود، زودتر از موعد مقرر خودروهاي مشتريان را تحويل داد.

شركت ماموت كه چندي پيش تعداد محدودي فولكس واگن پاسات و تيگوان را به صورت فوري (تحويل ٣٠ روزه) به فروش رسانده بود، در اتفاقي نادر در بازار خودروي ايران، خودروهاي فروخته شده را زودتر از موعد مقرر به خريداران تحويل داد.تحویل فولکس واگن_سفیر آلمان_مدیر ایران_مدیر ماموت خودرو

خانم مونا نوريان مدير بازاريابي و برندینگ شركت ماموت خودرو در گفت و گويي كوتاه با جوان خودرو در اين خصوص گفت: مراسم تحويل ويژه ماموت شامل مراحل تحويل خودرو،كلاس پرزنت محصول و تست درايو است كه ماموت در بازه هاي زماني مختلف برگزار خواهد كرد. وي ادامه داد: در اين مراسم اقاي ميكائيل كلور برشتولد سفير آلمان، اقاي آندرس ساندت جنسن مدير پروژه ايران در فولكس واگن، اعضاي اتاق بازرگاني ايران و المان و مديران ماموت حضور داشتند كه خود نشان از اهميت بازار ايران و البته مشتري مداري ما دارد.

فولکس واگن پاسات_پلاک شدن خودرو_ماموت خودرو نوريان در پايان اضافه كرد: ماموت مشتري مداري را در اولويت خود قرار داده است و به همين دليل قرار نيست تنها در بازار حضور داشته باشيم. در واقع ماموت نمي خواهد فقط خودرو بفروشد بلكه قصد داريم استانداردهاي متفاوتي را در حوزه هاي مختلف دنبال كنيم. گفتني است در حالي كه بدقولي در تحويل خودرو در بازار ايران بسيار عادي است، ماموت در شرايطي كه وعده تحويل ٣٠ روز كاري را به خريداران داده بود، خودروهاي فروخته شده را در كم تر از ٢٠ روز به مشتريان تحويل داد.

قیمت فولکس واگن تیگوان و پاسات توسط ماموت خودرو مشخص شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی