پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارماینا- بی وای دی S7

نمایشگاه خودرو اصفهان (۱۰) / بی وای دی با S7 به نقش جهان آمد

شرکت خودروسازی کارمانیا نماینده رسمی و شریک تجاری بی وای دی که به تازگی یک سال از فعالبت اش در بازار ایران می گذرد، همواره نقشی پررنگ در نمایشگاه ها و رویدادهای خودرویی داشته و به لطف همین حضور، همیشه در تکاپو برای متنوع کردن سبد محصولات خود بوده تا در نمایشگاه های خودرویی، حرفی […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۶

شرکت خودروسازی کارمانیا نماینده رسمی و شریک تجاری بی وای دی که به تازگی یک سال از فعالبت اش در بازار ایران می گذرد، همواره نقشی پررنگ در نمایشگاه ها و رویدادهای خودرویی داشته و به لطف همین حضور، همیشه در تکاپو برای متنوع کردن سبد محصولات خود بوده تا در نمایشگاه های خودرویی، حرفی جدید برای بازدیدکنندگان و علاقه مندان داشته باشد.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو:

کارمانیا از چهاردهمین نمایشگاه خودرو اصفهان غافل نشده و پا به پای رقبایش، به نمایش سبد محصولات خود پرداخته است. بی وای دی S6 و F3 به عنوان محصولات با سابقه تر در غرفه کارمانیا حضور دارند.

همچنین بی وای دی S7  نیز عنوان جدیدترین محصول کارمانیا را در بازار ایران یدک می کشد. آذر ماه سال جاری بود که کارمانیا، S7 را در نمایشگاه خودرو تهران رونمایی کرد. اما این اولین باری است که شاسی بلند پر قدرت، با کیفیت و خوش امکانات بی وای دی پا به اصفهان می گذارد.

کارمانیا-بی وای دی S6

کارمانیا همچون بیشتر نمایشگاه های خودرویی، برای فروش محصولات خود شرایط ویژه به مناسبت برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان در نظر گرفته است.

در این طرح شرکت خودروسازی کارمانیا خودروی BYD S6 را با قیمت قطعی 1،057،000،000 ریال با موعد تحویل فوری و پیش فروش نقدی با قیمت قطعی با موعد تحویل اردیبهشت 97 و سود مشارکت 18، 16 و 15 درصد عرضه می کند.

کارمانیا-بی وای دی F3

همچنین شرایط فروش اقساطی با قیمت قطعی بصورت تحویل فوری (با پیش پرداخت 250،000،000 ریال) و نیز موعد تحویل اردیبهشت ماه 97، با اقساط 6 تا 36 ماهه جهت خودروی BYD S6 نیز اعلام شده است.

شرایط فروش BYD S7 و BYD F3 به صورت مشارکت در تولید نیز با موعد تحویل تیر97(BYD F3 ) و موعد تحویل آبان97(BYD S7) با سود مشارکت تا 20 درصد در این طرح اعلام شده است.

نمایشگاه خودرو اصفهان (۹) / ٧ سالگي حضور MVM X33 در ايران

نمایشگاه خودرو اصفهان (۸) / رونمایی از لوکسژن S5 در نقش جهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (۷) / رونمایی از کانورتیبل جذاب ب ام و در اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (6) / مدیران خودرو هفتمین سالگرد ورود ایکس 33 به بازار ایران را در اصفهان جشن می گیرد

نمایشگاه خودرو اصفهان (5) / مانور کرمانی ها در اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (4) / آرین موتور با میتسوبیشی به اصفهان می آید

نمایشگاه خودرو اصفهان (3) / اولین حضور بی وای دی S7 در اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (2) / محصول جدید لوکسژن در راه اصفهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (1) / دورهمی خودرویی ها در نصف جهان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی