پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آرمان موتور

نمایشگاه خودرو اصفهان (13) / آرمان موتور کویر 20 نمایندگی برای عرضه لوکسژن خواهد داشت

آرمان موتور کویر که در نمایشگاه خودرو اصفهان از سدان جدید خود یعنی Luxgen S5 رونمایی کرد، کار خود را در بازار ایران با 4 محصول آغاز خواهد کرد. دیگر خودروهای لوکسژن نیز در حال سپری کردن مراحل استاندارد هستند و تنوع محصولات این شرکت در بازار ایران در آینده به هفت مدل خواهد رسید. […]

javankhodro
جمعه - ۶ بهمن ۱۳۹۶

آرمان موتور کویر که در نمایشگاه خودرو اصفهان از سدان جدید خود یعنی Luxgen S5 رونمایی کرد، کار خود را در بازار ایران با 4 محصول آغاز خواهد کرد. دیگر خودروهای لوکسژن نیز در حال سپری کردن مراحل استاندارد هستند و تنوع محصولات این شرکت در بازار ایران در آینده به هفت مدل خواهد رسید.

جفری،مدیر بخش بین‌الملل شرکت لوکسژن تایوان در حاشیه نمایشگاه خودرو اصفهان در جمع خبرنگاران اعلام کرد: ما به این که شرکت‌های دیگر برای تولید در ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند آگاه هستیم، اما در حال حاضر برای بررسی میزان تقاضای بازار محصولات خود را به صورت CBU در ایران عرضه خواهیم کرد و در صورت نیاز و رشد تقاضای بازار، به عرضه محصولات خود به صورت CKD اقدام خواهیم کرد.

مدیر بخش بین‌الملل لوکسژن با اشاره به این که این برند اکنون تنها در بازار کشورهای تایوان، چین و ایران عرضه عرضه می‌شود، ابراز امیدواری کرد در آینده کشورهایی محصولات لوکسژن در آن عرضه می‌شود گسترش یابد. وی در زمینه افزایش تعرفه‌ها و قیمت‌نهایی خودروها در بازار نیز افزود: با تعرفه‌های جدید قیمت‌ها نیز افزایش داشته، اما ما قصد داریم با کاهش سود خود و شرکت آرمان موتور کویر، تا حد ممکن قیمت محصولاتمان را ثابت نگه داریم.

عقیل مصطفایی مدیر بازاریابی و فروش شرکت‌ آرمان موتور کویر نیز در زمینه گستره شبکه نمایندگی‌ها اعلام کرد: ما قصد داریم در گام نخست 20 نمایندگی در 16 مرکز استان ایجاد خواهیم کرد که تا کنون نماینده استان‌های مازندران، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، فارس و اصفهان انتخاب شده‌اند که تا پایان سال جاری تعداد نماینده به 10 عدد می‌رسد و ده نماینده دیگر تا پایان سال 2018 فعالیت خود را آغاز خواهند کرد. تمام نمایندگی‌ها در کنار فروش، خدمات پس از فروش نیز ارائه می کنند.

فرزین ترکی پور، مدیرعامل آرمان موتور کویر گفت: فقط در شرایطی از زمان بندی دقیق تحویل خودرو اطمینان حاصل کنیم اقدام به پیش فروش خواهیم کرد تا به اعتماد مشتری لطمه ای نخورد. محصولات لوکسژن کلیه استانداردهای 85 گانه را پاس کرده اند و آماده عرضه در بازار ایران هستند.

در انتها لارستانی مدیر خدمات پس از فروش آرمان موتور نیز در خصوص تامین قطعات افزود: 2 مورد در ایران باعث نارضایتی مشتریان از واحد خدمات پس از فروش می‌شود یکی از آنها نبود قطعه و دیگری نبود افراد متخصص برای تشخیص ایراد و رفع درست آن ایراد است.خوشبختانه ما با توجه‌به محصولاتی که قرار است وارد بازار شود قطعات را تامین کرده‌ایم تا به مشکل کمبود و ‌یا عدم موجودی بر‌نخوریم و در مورد دوم ‌نیز کارشناسان فنی خود را برای اموزش به تایوان فرستادیم تا تحت اموزش مهندسین لوکسژن قرار بگیرند تا با دانش کافی به رفع ایرادات بپردازند.

بیشتر بخوانید:

نمایشگاه خودرو اصفهان (۸) / رونمایی از لوکسژن S5 در نقش جهان

نمایشگاه خودرو اصفهان (2) / محصول جدید لوکسژن در راه اصفهان

ژنِ لوکس! / بررسی فنی لوکسژن U5 محصول جدید آرمان موتور کویر

تایوانی ها با لوکسژن به چرخه خودروسازی ایران می آیند

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره -27/ ((فیلم)) رونمایی محصولات جدید لوکسژن توسط آرمان موتور

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 22/رونمايي محصولات جديد لوكسژن در شهر آفتاب

اسب لوکسژن برای بازار ایران زین شد/ افتتاح نمایشگاه و دفتر مرکزی خودروساز تایوانی در ایران

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 18/تجربه جدید تایوانی ها در بازار ایران-لوکسژن به شهر آفتاب می آید

لوکسژن ، اولین حضور خودروسازی تایوان در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی