پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری

تیگو7 سربلند در شرایط سخت/نتیجه آزمون 3000 کیلومتری لوکس ترین محصول چری

شرکت خودروسازی چری به منظور فراهم کردن امکان تست درایو خودرو خارج از مرزهای ایران، برای نخستین بار در ایران اقدام به برگزاری تور بین المللی خودروی تیگو7 برای مشتریان خود کرد. در این تور بین المللی خبرنگاران و مشتریان شاسی بلند لوکس چری را محک زدند. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو: در مسیر این تور بین […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

شرکت خودروسازی چری به منظور فراهم کردن امکان تست درایو خودرو خارج از مرزهای ایران، برای نخستین بار در ایران اقدام به برگزاری تور بین المللی خودروی تیگو7 برای مشتریان خود کرد. در این تور بین المللی خبرنگاران و مشتریان شاسی بلند لوکس چری را محک زدند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو:

در مسیر این تور بین المللی، تنوع محیطی جاده های زنجان، تبریز، آستارا و رشت فرصت مناسبی بود تا چری تیگو7 کامل به چالش کشیده شود.

در پایان این سفر چند روزه، همه مشتریان از عملکرد تیگو7 رضایت داشتند و همگی بر سر شتاب و کشش مناسب، پایداری و توانایی های حرکتی این خودرو متفق القول بودند. همه این موارد دست به دست هم داد تا خریداران تیگو7 به این نتیجه برسند که انتخاب مناسبی داشته اند.

جاده های کوهستانی، اتوبانهای هموار و شرایط مختلف آب و هوایی و همچنین بارش برف همگی آزمونی برای تیگو7 بودند تا توانایی های خود را نشان دهد. تیگو7 به عنوان لوکس ترین محصول چری تابستان امسال طی مراسمی خاص رونمایی شد. موتور 1.5 لیتری تیگو7 به توربوشارژر مجهز شده است و 147 اسب بخار قدرت و 210 نیوتن بر متر گشتاور تولید می کند. بهره گیری از تکنولوژی روز در ساخت این خودرو با گیرباکس دو کلاچه اتوماتیک دست به دست هم داده اند تا از تیگو7 یک شاسی بلند راحت مناسب برای  سفرهای خانوادگی بسازند.

علاوه بر طراحی زیبا و ویژگی های فنی مناسب، تیگو7 در بحث ایمنی نیز سربلند از آزمون ها بیرون آمده و توانسته  5 ستاره ایمنی در آزمون تست تصادف استاندارد چین را در کارنامه خود ثبت کند. همچنین این نکته را نیز نباید فراموش کرد که اینبار ارزیابی تیگو7 بر پایه استانداردهای اروپایی انجام شده تا این شاسی بلند امن خیال سرنشینانش را در سفرها کاملا آسوده کند.
شرکت های مطرح جهانی از جمله شرکت آمریکایی هانیوال (برای ساخت توربوشارژر) ، شرکت آلمانی گتراگ (برای ساخت سیستم انتقال قدرت)، شرکت انگلیسی لوتوس (برای ساخت شاسی) و تعدادی دیگر از شرکت های مهم در این زمینه، همچون بوش، ولئو، جانسون و … در ساخت قطعات تیگو7 با یکدیگر همکار شده اند. نتیجه این همکاری در این تست بلند مدت به خوبی آشکار بود. هماهنگی اجزای مختلف تیگو7 و کیفیت ساخت مناسب این شاسی بلند چینی باعث شده تا بر مقبولیت محصول جدید چری افزوده شود.

تیگو7 در شرایط فعلی بازار با افزایش یکباره شدید قیمت رقبای وارداتی خود ، با اختلاف قیمتی بیش از 100 میلیون تومان با رقبای کره ایی و با توجه به مشابهت ابعادی و دارا بودن کلیه آپشن های لازم میتواند به گزینه ایی مطلوب بدل گردد.

نمایشگاه خودرو اصفهان (۹) / ٧ سالگي حضور MVM X33 در ايران

رقابت چینی ها در آسمان هفتم/ مقایسه چری تیگو7 و بی وای دی S7

نگاه چری به تکنولوژی های آینده/ حضور چری آریزو5 خودران در نمایشگاه CES

فروش ویژه چری تیگو 7 با مدل 97 و تحویل 30 روزه

تقدیر مدیران‌ خودرو از مشتريان چری تیگو 5 با بيشترين كاركرد

بررسی فنی ام وی ام X33S / دنده سنگین ام وی ام برای عبور از سربالایی رقابت!

گرمای بازار چینی ها، در زمستان سخت خودروهای وارداتی/گفت و گو با بابک صدرایی مدیر بازاریابی چری

هانیوالِ آمریکا تولیدکننده توربوشارژر پیشرانه های چری

چری ، در راه جهانی شدن/ تیگو7 نماد دگرگونی چری در عرصه جهانی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی