پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید بی وای دی S6-کارمانیا

صدای پای کارمانیا در جدول رضایت مشتریان

نوزدهمین گزارش دوره ای شرکت بازرسی کیفیت و استانداردهای ایران ( ISQI) مربوط به شش ماه اول سال 96 در حالی منتشر شد که %2.2  درصد رشد رضایت مندی مشتریان از کیفیت خودروهای تولید شده در کشور نسبت به 6 ماه اول سال گذشته را نشان می دهد. بی وای دی S6 به عنوان محصول […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۰ بهمن ۱۳۹۶

نوزدهمین گزارش دوره ای شرکت بازرسی کیفیت و استانداردهای ایران ( ISQI) مربوط به شش ماه اول سال 96 در حالی منتشر شد که %2.2  درصد رشد رضایت مندی مشتریان از کیفیت خودروهای تولید شده در کشور نسبت به 6 ماه اول سال گذشته را نشان می دهد. بی وای دی S6 به عنوان محصول استراتژیک کارمانیا، در دسته بندی خودروهای 75 تا 100 میلیون تومان جای می گیرد. کیفیت مناسب ساخت و پلت فرم برگرفته شده از لکسوس باعث شده تا S6 در رده های بالای جدول میزان رضایت مشتریان قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

نوزدهمین گزارش دوره ای شرکت بازرسی کیفیت و استانداردهای ایران ( ISQI) مربوط به شش ماه اول سال 96 در حالی منتشر شد که %2.2  درصد رشد رضایت مندی مشتریان از کیفیت خودروهای تولید شده در کشور نسبت به 6 ماه اول سال گذشته را نشان می دهد. در این رده بندی در این تحقیق با ۶۹.۰۷۴ نفر از خریداران ۹۷ خودروی سواری که از ۱۷ شرکت عرضه کننده خودرو در شش ماهه اول سال ۱۳۹۶ خودرو خریداری کرده بودند مصاحبه انجام شده است که نتایج نشان می دهد رضایتمندی مشتریان شش ماهه اول سال ۱۳۹۶ در مقایسه با سال ۱۳۹۵ از رشد ۱۵ امتیازی برخوردار بوده است.

مطابق معمول بازه قیمتی 25 تا 50 میلیون تومان بیشترین فروش بازار معادل %63 درصد را به خودش اختصاص داده است. همچنین بازه قیمتی 50 تا 75 میلیون تومان نیز با 13 خودرو و البته تنوع کم دومین بازه پر فروش بازار است. اما بازه سوم بازار یعنی خودروهایی که در رده قیمتی 75 تا 100 میلیون تومان قرار می گیرند تعاریف متفاوتی دارد. زیرا عموم خودروهای این بخش از بازار یک سرو گردن بالاتر از رده بازه دوم هستند و به همین دلیل بیشتر مشتریان بازه دوم میل دارند به بخش از بازار رو بیاورند.

در این بخش از بازار که شامل 17 دره می شود، خودروهای با کیفیتی مثل کیا پیکانتو، رنو فلوئنس، هیوندای i10، هیوندای i20، BYD S6 و کیا سراتو وجود دارند. نکته جالب توجه در این بازه از قیمت حضور ارزان ترین کراس اورهای بازار ایران است. رقابت تنگاتنگ BYD S6، با هایما S7، جک S5 و چری تیگو 5  از سخت ترین رقابت های این جدول است. در حالی که هیاما S7 توربو ایران خودرو بعد از چند ماه حضور در بازار توانسته با کسب 747 امتیاز رده ششم جدول را به خود اختصاص بدهد، در این ماراتون درست پشت سرش صدای نفس های گرم BYD S6 را می شوند که تنها با 4 امتیاز کم تر در رده بعدی قرار گرفته است. این در حالی است که هایما S7 سابقه بیشتری در بازار دارد و BYD S6 یک تازه وارد محسوب می شود. اما کیفیت تولید این خودرو و استفاده از پلتفرم لکسوس RX باعش شده این خودرو بتواند خودش را در رده های بالای جدول قرار دهد.

در تست های آدیت کامل خودروی S6 که در حالت استاتیک ( ایستا) و دینامیک (پیمایش با سرعت 50 کیلومتر به مدت 210 دقیقه) انجام شده است، بخش های مختلفی با 9 آیتم جداگانه مورد ارزیابی قرار گرفته است و در نهایت این کراس اور توانسته کارمانیا را سربلند کند. هرچند به نظر می رسد کارمانیا قصد ندارد در رده هفتم جدول باقی بماند و با اجرای پروژه های بهینه سازی به سمت افزایش رضایت کیفی مشتریان در آینده پیش خواهد رفت. با توجه به اخبار رسیده از کارمانیا هیچ بعید نیست در آینده نزدیک این خودرو رده باکیفیت ترین کراس اور زیر 100 میلیون تومان را کسب کند. گفتنی است S6 مجهز به پیشرانه 2.4 لیتری 4 سیلندر 16 سوپاپ است که می تواند 160 اسب بخار و 229 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این خودرو مجهز به گیرباکس 6 سرعته اتوماتیک با کلاچ دوبل DCT و قابلیت تیپ ترونیک است.

مشتریان چقدر از شرکت های خودرویی رضایت دارند؟/ گزارش رضایت مشتریان از کیفیت خودرو های سواری (نیمه اول سال 96)

خودروسازی چین / خیمه سنگین اژدهای زرد بر صنعت چهارچرخ‌ها

نمایشگاه خودرو اصفهان (۱۰) / بی وای دی با S7 به نقش جهان آمد

رقابت چینی ها در آسمان هفتم/ مقایسه چری تیگو7 و بی وای دی S7

نام کارمانیا در لیست شرکت های دارای مجوز پیش فروش خودرو

راه اندازی سیستم حمل و نقل هوشمند بی وای دی چند پله بالاتر از زمین!

تولد یک سالگی گروه کارمانیا

گسترش خط تولید خودروهای برقی بی وای دی /مراکش پایگاه ساخت خودرو برقی و باتری می شود

بی وای دی تانگ 2018 به بازار می آید/ فرزند درشت هیکل بی وای دی با لباس جدید

بررسی فنی بی وای دی E6 در آلوده ترین روزهای هوای تهران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی