پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آپکو

گسترش بازار محصولات آپشنال ایران خودرو

مديرعامل شركت توليد خودروهاي سفارشي ایران خودرو آپكو، تولید قطعات با کیفیت و استاندارد را مهم ترین راه توسعه بازار محصولات آپشنال دانست و گفت : تامین نیاز و تقاضای مشتریان یکی از اهداف و اولویت های مهم گروه ایران خودرو در بازار داخلی و کشورهای صادراتی است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو : […]

امیر
چهارشنبه - ۱۱ بهمن ۱۳۹۶

مديرعامل شركت توليد خودروهاي سفارشي ایران خودرو آپكو، تولید قطعات با کیفیت و استاندارد را مهم ترین راه توسعه بازار محصولات آپشنال دانست و گفت : تامین نیاز و تقاضای مشتریان یکی از اهداف و اولویت های مهم گروه ایران خودرو در بازار داخلی و کشورهای صادراتی است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

كيوان وزيري در حاشيه گردهمايي تندرسواران گفت: آپکو با استفاده از سیستم مهندسی و تخصصی تلاش می کند با ارايه قطعات آپشن با كيفيت مطلوب رضايت مشتريان ايران خودرو را افزايش دهد.

وي با اشاره به نصب قطعات نامرغوب توسط دلالان و سودجويان بر خودروها و تاكيد بر استفاده از اقلام ايمن و استاندارد آپكو گفت: سالانه در آمد بسیاری نصیب دلالان می شود که به زودی با برنامه ریزی های انجام شده توسط آپکو و استفاده از تیم مهندسی خبره در کنار شرکت خدمات پس از فروش ايران خودرو و معاونت بازاريابي و فروش اين شركت مانع از خروج این سرمایه از گروه صنعتی ایران خودرو خواهيم شد.

وزيري درباره صادرات قطعات آپشن به بازارهاي هدف ايران خودرو گفت: امسال با صادرات قطعات الکترونیکی و مکانیکی آپشن به اسکندریه عراق برای تجهیز سه هزار خودرو و همکاری با پلیس ارمنستان در خصوص نصب سامانه الکترونیکی هوشمند و سیستم دو گانه سوز در خودروهای سمند و دنا موفق به ارتقاي جایگاه گروه صنعتی ایران خودرو در کشورهای صادراتی شدیم.

وي افزود: هدف بعدی سایت آذربایجان است که با رایزنی های صورت گرفته خودروها در این کشوربا قطعات آپشن تحویل مشتری خواهند شد که این امر می تواند به ارتقاي جایگاه رقابتی گروه صنعتی ایران خودرو کمک کند.

مديرعامل آپكو از هدف توليد 20 تا 30 درصدي محصولات ايران خودرو به صورت آپشن در دو روش آنلاين در خط توليد و آفلاين به صورت خريد از نمايندگي هاي آپكو خبر داد و گفت: یکی از اهداف بلندمدت آپکو افزایش تعداد نمایندگی های این شرکت به تعداد نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش است که با هم افزايي ميان اين بخش ها در مسير توسعه بازار ايران خودرو و افزايش رضايت مشتريان حركت خواهيم كرد.

گفتني است، در چهارمين گردهمايي گروه محصولات ايران خودرو، دارندگان محصول تندر 90 در محل شركت توليد خودروهاي سفارشي ايران خودرو (آپكو) گرد هم آمدند. هدف از برگزاری این گردهمايي ها تشویق مشتریان برای استفاده از اقلام آپشن ایمن و استاندارد است.

گردهمایی H30 سواران تهرانی با میزبانی شرکت آپکو

نشست خبری شرکت آپکو در همایش خودروهای سفارشی ایران خودرو

40 نمایندگی شرکت آپکو در سراسر کشور تاسیس می شود

حمایت ایران خودرو از همایش خودروهای تیونینگ و آپشن پژو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی