پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری تیگو7

چری تیگو7 پرچمدار چینی ها در رقابت با مدعیان

اخیرا نتایج نظرسنجی از مشتریان در مورد کیفیت اولیه خودروهای عرضه شده در بازار از سوی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) منتشر شده است. نکته جالب در این نظر سنجی اینجاست که خودروهای چینی که سال ها پیش انتقاداتی در زمینه کیفیت و ساخت به آن ها وارد بود، حالا برای خودروهای گران […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶

اخیرا نتایج نظرسنجی از مشتریان در مورد کیفیت اولیه خودروهای عرضه شده در بازار از سوی سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) منتشر شده است. نکته جالب در این نظر سنجی اینجاست که خودروهای چینی که سال ها پیش انتقاداتی در زمینه کیفیت و ساخت به آن ها وارد بود، حالا برای خودروهای گران قیمت وارداتی هم قد علم کرده اند و اینطور که نتایج نشان می دهد، نظر مشتریان را به خود جلب کرده اند. یکی از این خودروها، چری تیگو7 که جهش چینی ها را در دسته خودروهای لوکس نشان می دهد.


آنچه در نتایج نظر سنجی سازمانی بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جلب توجه می کند، حضور یک نماینده از چین در لیست خودروهای 125 تا 200 میلیون است. دسته قیمتی که پیش از این در قرق خودروهای لوکس وارداتی بود. این خودرو پر سر و صدا، چری تیگو7 سنت شکن است که برای اولین بار جهش چینی ها در دسته   خودروهای لوکس بازار را نشان دهد.

در ارزیابی صورت گرفته ، چری تیگو7 توانسته دو رقیب قدر ژاپنی یعنی نیسان جوک و سوزوکی گراند ویتارا را پشت سر بگذارد  و زنگ خطر را برای رقبا به صدا در آورد.

چری بزرگترین صادر کننده خودرو کشور چین به شمار می رود که  در طول 2 دهه ای که از فعالیت اش می گذرد، همواره سعی کرده جایگاه برتری را حفظ کند. همچنین چری اولین شرکت خودروساز چینی است که پا به ایران گذاشت و با شرکت مدیران خودرو ، قرارداد همکاری مشترک به امضاء رساند.

این شرکت خودروسازی با بهره گیری از تیم مهندسین بین المللی و اروپایی و همکاری با قطعه سازان مطرح توانسته در طول زمان کیفیت محصولات خود را ارتقاء دهد. تیگو7 را می توان تبلور استراتژی چری در راستای جهانی شدن و آغاز مبارزه با رقبای کره ایی ، ژاپنی و اروپایی برشمرد.

نتایج رضایت مشتریان از خودروهای بازار

مشتریان چقدر از شرکت های خودرویی رضایت دارند؟/ گزارش رضایت مشتریان از کیفیت خودرو های سواری (نیمه اول سال 96)

تویوتا پریوس بر بام رضایت مشتریان

تیگو7 سربلند در شرایط سخت/نتیجه آزمون 3000 کیلومتری لوکس ترین محصول چری

نمایشگاه خودرو اصفهان (6) / مدیران خودرو هفتمین سالگرد ورود ایکس 33 به بازار ایران را در اصفهان جشن می گیرد

رقابت چینی ها در آسمان هفتم/ مقایسه چری تیگو7 و بی وای دی S7

گرمای بازار چینی ها، در زمستان سخت خودروهای وارداتی/گفت و گو با بابک صدرایی مدیر بازاریابی چری

هانیوالِ آمریکا تولیدکننده توربوشارژر پیشرانه های چری

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی