پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و سری 5 2017

بیشترین رضایت مشتریان از ب ام و سری 5 (رنج قیمت بالای 200 میلیون تومان)

موفقیت در کسب رضایت مشتریان هدف اصلی شرکت های بزرگ خودروساز به شمار می رود. در این راستا و در آخرین تحقیقات به عمل آمده از مشتریان که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) اعلام شد؛ ب ام و سری 5 در شش ماهه اول سال 1396 توانسته عنوان با کیفیت ترین خودرو از دید مشتریان […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۲ بهمن ۱۳۹۶

موفقیت در کسب رضایت مشتریان هدف اصلی شرکت های بزرگ خودروساز به شمار می رود. در این راستا و در آخرین تحقیقات به عمل آمده از مشتریان که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) اعلام شد؛ ب ام و سری 5 در شش ماهه اول سال 1396 توانسته عنوان با کیفیت ترین خودرو از دید مشتریان در بازه بالاتر از 200 میلیون تومان را به خود اختصاص دهد.

ننتایج نوزدهمین دوره نظرسنجی از مشتریان در مورد کیفیت اولیه خودروهای عرضه شده در بازار از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شده است. در بخش خودروهای بالاتر از 200 میلیون تومان، ب ام و سری 5 توانسته بالاترین میزان رضایت مشتریان از کیفیت محصول را به خود اختصاص دهد.

در این تحقیق با 69.074 نفر از خریداران خودروهای سواری که از 17 شرکت عرضه کننده خودرو در شش ماهه اول سال 1396 خودرو خریداری کرده بودند مصاحبه انجام شده که نتایج نشان می دهد رضایتمندی مشتریان در شش ماهه اول سال 1396 در مقایسه با سال 1395 از رشد 15 امتیازی برخوردار بوده است.

هفتمین نسل ب ام و سری 5 را می توان به عنوان یکی از پر افتخارترین خودروهای اخیر این کمپانی باواریایی برشمرد که موفق شده است جایزه بسیار معتبر IF Design آلمان و ایمن ترین خودروی جهان را به خود اختصاص دهد؛ موفقیتی که مرهون اصالت کمپانی خوشنام و معتبر BMW است. این خودرو از تیرماه امسال توسط پرشیا خودرو در بازار ایران عرضه شد و مورد استقبال چشمگیر مخاطبان قرار گرفت. همچنین در همین نظر سنجی ب ام و سری 7 به عنوان برادر لوکس تر و بزرگ تر سری 5 در بازه قیمتی 200 میلیون تومان به بالا در رتبه سوم بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است.

مشتریان چقدر از شرکت های خودرویی رضایت دارند؟/ گزارش رضایت مشتریان از کیفیت خودرو های سواری (نیمه اول سال 96)

نمایشگاه خودرو اصفهان (۷) / رونمایی از کانورتیبل جذاب ب ام و در اصفهان

پیرمرد خوش تیپ! / بررسی فنی ب ام و سری ۵ (E34)

زندگی به سبک ب ام و / معرفی اکسسوری های ب ام و

فروش ب ام و سری 2 کانورتیبل برای اولین بار در ایران

معرفی ب ام و i8 رودستر/ سفینه ای با سقف نرم!

سورپرایز ب ام و در نمایشگاه توکیو/ ب ام و X2 معرفی شد

میان سال هایی با دل شیر/ در بازار دست دوم، ب ام و سری 5 بخریم یا بنز E کلاس؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی