موفقیت در کسب رضایت مشتریان هدف اصلی شرکت های بزرگ خودروساز به شمار می رود. در این راستا و در آخرین تحقیقات به عمل آمده از مشتریان که توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) اعلام شد؛ ب ام و سری 5 در شش ماهه اول سال 1396 توانسته عنوان با کیفیت ترین خودرو از دید مشتریان […]
ننتایج نوزدهمین دوره نظرسنجی از مشتریان در مورد کیفیت اولیه خودروهای عرضه شده در بازار از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران منتشر شده است. در بخش خودروهای بالاتر از 200 میلیون تومان، ب ام و سری 5 توانسته بالاترین میزان رضایت مشتریان از کیفیت محصول را به خود اختصاص دهد.
در این تحقیق با 69.074 نفر از خریداران خودروهای سواری که از 17 شرکت عرضه کننده خودرو در شش ماهه اول سال 1396 خودرو خریداری کرده بودند مصاحبه انجام شده که نتایج نشان می دهد رضایتمندی مشتریان در شش ماهه اول سال 1396 در مقایسه با سال 1395 از رشد 15 امتیازی برخوردار بوده است.
هفتمین نسل ب ام و سری 5 را می توان به عنوان یکی از پر افتخارترین خودروهای اخیر این کمپانی باواریایی برشمرد که موفق شده است جایزه بسیار معتبر IF Design آلمان و ایمن ترین خودروی جهان را به خود اختصاص دهد؛ موفقیتی که مرهون اصالت کمپانی خوشنام و معتبر BMW است. این خودرو از تیرماه امسال توسط پرشیا خودرو در بازار ایران عرضه شد و مورد استقبال چشمگیر مخاطبان قرار گرفت. همچنین در همین نظر سنجی ب ام و سری 7 به عنوان برادر لوکس تر و بزرگ تر سری 5 در بازه قیمتی 200 میلیون تومان به بالا در رتبه سوم بالاترین میزان رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است.
دیدگاه خود را بنویسید