پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جیلی

آرین خودرو پارس بازوی واردات محصولات جیلی در ایران

شرکت آرین خودرو پارس ، به تازگی طی امضا قراردادی با کمپانی جیلی چین به عنوان نماینده رسمی جیلی برای واردات خودروهای این برند شناخته شد. این در حالی است که در حال حاضر این خودروساز چینی در زمینه تولید خودرو GC6 با شرکت خودروسازان بم، زیر مجموعه گروه خودروسازی کرمان همکاری دارد و در تلاش […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

شرکت آرین خودرو پارس ، به تازگی طی امضا قراردادی با کمپانی جیلی چین به عنوان نماینده رسمی جیلی برای واردات خودروهای این برند شناخته شد. این در حالی است که در حال حاضر این خودروساز چینی در زمینه تولید خودرو GC6 با شرکت خودروسازان بم، زیر مجموعه گروه خودروسازی کرمان همکاری دارد و در تلاش است تا با همکاری هولدینگ ناصح بتواند بازار مدل های وارداتی خود را گسترش دهد.

شرکت خودروسازی جیلی چین در سالهای اخیر به رشد چشمگیری در زمینه تولید و فروش دست یافته و توانسته است به بسیاری از بازارهای بین المللی راه پیدا کند و در همین راستا تلاش می کند تا به رقیبی سرسخت برای دیگر رقبای هموطن خود در بازار ایران تبدیل شود. ناگفته نماند که جیلی با خرید کمپانی بزرگی نظیر ولوو در سال های اخیر توانسته حجم قابل توجهی از تکنولوژی را برای محصولات خود به ارمغان بیاورد.

شرکت آرین خودرو پارس به عنوان زیرمجموعه جدید هلدینگ ناصح شناخته می شود. هدلینگ ناصح در حال حاضر زیرشاخه های خودرویی از جمله نگین خودرو، ایرتویا و…  دارد و به عنوان بزرگترین شرکت واردات خودرو به کشور شناخته می شود. همچنین شرکت های دیگری در زمینه های دکوراسیون داخلی و سیستم صوتی نیز از زیر مجموعه های این هلدینگ به شمار می روند.

دکتر رادین پیمانفر به سمت مدیرعاملی شرکت آرین خودرو پارس منصوب شده است. او پیش از این سابقه فعالیت در مقام مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو و نگین خودرو را در پرونده کاری خود داشته است.

طبق برنامه های جیلی و آرین خودرو پارس، در تابستان سال ۹۷، ورود مدل های جیلی به کشور آغاز می شود. شنیده ها حاکی از آن است که با آغاز فعالیت آرین خودرو پارس، مدل های امگرند جیلی به بازار ایران باز می گردند و احتمالا NL3 و GC9 اولین خودروها از سری جدید جیلی های وارداتی خواهند بود.

سهام داری یک یخچال ساز چینی در مرسدس بنز

بازگشایی 9 نمایندگی جیلی در یک روز!

جیلی جان تازه ای را در لوتوس می دمد

دورخیز کرمانی ها برای بازار زیر 50 میلیون

آغاز مجدد فعالیت خودروسازان بم با جیلی GC6

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۹)/ زمزمه تنوع محصولات جیلی

گزارش نمایشگاه شیراز (7) / حضور خودروسازان بم با جیلی زیر 50 میلیون

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی