پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امداد ایران خودرو

رتبه اول امداد خودرو ایران در مسابقات ملی بهره وری

شرکت امداد خودرو ایران در نهمین دوره مسابقات ملی و بهره‌وری رتبه اول سودآوری و دوم بهره‌وری گروه خدمات فنی و مهندسی را به خود اختصاص داد و در مجموع رتبه نخست شرکت‌های این گروه در جشنواره ملی و بهره‌وری را به دست آورد. به نقل از ارتباطات امداد خودرو ایران، نهمین دوره مسابقات ملی […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

شرکت امداد خودرو ایران در نهمین دوره مسابقات ملی و بهره‌وری رتبه اول سودآوری و دوم بهره‌وری گروه خدمات فنی و مهندسی را به خود اختصاص داد و در مجموع رتبه نخست شرکت‌های این گروه در جشنواره ملی و بهره‌وری را به دست آورد.

به نقل از ارتباطات امداد خودرو ایران، نهمین دوره مسابقات ملی بهره‌وری عملکرد شرکت‌ها را در فاصله بین سال‌های 1390 تا 1395 را مورد ارزیابی قرار داده که بر این اساس شرکت امداد خودرو ایران با کسب 273 امتیاز از 300 امتیاز ممکن، رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

جشنواره ملی بهره‌وری با بهره‌گیری از داده سامانه ملی اندازه‌گیری، شاخص‌های بهره‌وری را اندازه‌گیری و شرکت‌های برتر ایران در این حوزه را معرفی می‌کند.

مدیر برنامه‌ریزی راهبردی شرکت امداد خودرو ایران در گفت‌و‌گو با ایکوپرس درخصوص سوابق حضور این شرکت در مسابقات ملی و بهره‌وری در سال‌های گذشته گفت: در سال 1392 برای نخستین بار در دوره جایزه ملی بهره‌وری شرکت و در بخش جانبی، موفق به کسب رتبه نخست و در بخش اصلی موفق به کسب رتبه سوم و در سال 1393 نیز در بخش جانبی موفق به کسب رتبه نخست و در بخش اصلی، مقام دوم را دریافت کرد.

مهدی عباسی اخذ سپاس‌نامه در سال 1394 و همچنین سپاس‌نامه در بخش تجربه‌های موفق در سال 1395 را از سوابق حضور شرکت امداد خودرو ایران در مسابقات ملی و بهره‌وری عنوان کرد.

گفتنی است؛ جایزه ملی بهره‌وری در راستای تحقق برنامه‌های توسعه ملی و لزوم بهره‌گیری مناسب از ساز و کار اجرایی برای تحقق چشم‌انداز 20 ساله و با هدف اشاعه فرهنگ مدیریت و کمک به افزایش توان رقابت‌پذیری بنگاه‌های اقتصادی و قدردانی از بهره‌ورترین مدیران در شرکت‌های ایرانی برگزار می‌شود.

ایساکو همچنان در قله رضایت مشتریان

گام های ایساکو برای حذف قطعات تقلبی از بازار

مدیریت فنی اتومبیل با اپلیکیشن ایساکو

حمل رایگان خودرو های مشمول گارانتی تا تعمیرگاه

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی