پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان X-motion

رونویسی نیسان ایکس تریل از ایکس موشن!

نیسان با رونمایی از مدل X-motion در نمایشگاه 2018 دیترویت نشان داد در آینده به زودی زبان جدید را در طراحی خودروهایش به کارگیری خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو : این خودرو که یک مفهومی پر سرو صدا بود، در واقع الگوی طراحی نسل های آینده خودروهای نیسان است. طراحی بیرونی ایکس […]

امیر
یکشنبه - ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

نیسان با رونمایی از مدل X-motion در نمایشگاه 2018 دیترویت نشان داد در آینده به زودی زبان جدید را در طراحی خودروهایش به کارگیری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

این خودرو که یک مفهومی پر سرو صدا بود، در واقع الگوی طراحی نسل های آینده خودروهای نیسان است. طراحی بیرونی ایکس موشن نشام می دهد نیسان قرار است از خطوط منحنی که به طور مثال در خودروهایی مثل ماکسیما و ایکس تریل وجود دارد کم کم فاصله بگیرد و به سمت استفاده از حجم های چند ضلعی حرکت کند.

نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل

ورودی های هوای روی سپر و زیر چراغ های جلو در ایکس موشن کاملا نمایانگر این موضوع است. البته اصالت های نیسان مثل استفاده از یک سطح متفاوت در نمای جلو به عنوان مرزهای جلوپنجره در ایکس موشن هم کاملا مشخص است و می توانید این بخش را در فضایی که لوگو نیسان قرار دارد ببینید.

نیسان X-motion

نیسان X-motion

شاید اولین خودرویی که از این مفهمومی جسورانه تاثیر بگیرد نیسان ایکس تریل باشد. خودرویی که لقب پر فروش ترین شاسی بلند نیسان را به خودش اختصاص داده است و طبق اخباری که شنیده می شود متخصصین نیسان در نسل بعدی این خودرو شاخصه های مفهومی ایکس موشن را بکارگیری کرده اند. ایکس تریل که توسط شرکت جهان نوین آریا حدود دو سال است که در ایران هم عرضه می شود، از جمله پر فروش ترین خودروهای شاسی بلند بازار ایران است و روند فروش و خدمات پس از فروش این خودرو به گونه ای بوده است که رضایت مندی مشتریان از این خودرو همواره نموداری صعودی داشته است.

کابین نیسان X-motion

کابین نیسان X-motion

احتمال دارد نیسان در نسل بعدی ایکش تریل از پیشرانه مجهز به توربوشارژ استفاده کند. از این رو باید منتظر بود تا یک پیشرانه کم مصرف با گشتاور بالا در اختیار خریداران این خودرو قرار بگیرد. این در حالی است که زمزمه های مجهز شدن به ایکس تریل به انرژی های پاک ( هیبریدی) هم شنیده می شود. به احتمال فراوان نسل جدید این خودرو در سال 2019 به عنوان مدل 2020 راهی بازار خواهد شد. به هر حال خوشبختانه به همت شرکت جهان نوین آریا که ایکس تریل را در ایران عرضه می کند، هر زمان نسل جدید این خودرو روانه بازار شود، مشتریان ایرانی نیز می توانند به این خودرو دسترسی داشته باشند.

نویسنده : امید آذر زمانی

بیشتر بخوانید:

رنو، نیسان و میتسوبیشی خودروساز اول دنیا شد

فرمول متفاوت نیسان برای موفقیت در بازار ایران

کمپین زمستانه خدمات پس از فروش خودروهای نیسان آغاز شد

بررسی فنی نیسان جوک / شاسی بلندی که خنده به لبتان می آورد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی