پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کامیون ایوکو استرالیس

غول مرحله آخر زامیاد چه در چنته دارد؟/ نگاهی به کامیون کشنده ایوکو استرالیس

علاوه بر سایپا دیزل، زامیاد دیگر بازوی سایپا در بازار خودروهای تجاری به شمار می رود. البته بیشتر محصولات زامیاد را خودروهای تجاری سبک تشکیل می دهند. اما زامیاد در کلاس خودروهای تجاری سنگین نیز برای خود جایگاهی دارد و با کامیون کشنده ایوکو استرالیس به رقابت بزرگان آمده است. جوان خودرو بررسی می کند ایوکو […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

علاوه بر سایپا دیزل، زامیاد دیگر بازوی سایپا در بازار خودروهای تجاری به شمار می رود. البته بیشتر محصولات زامیاد را خودروهای تجاری سبک تشکیل می دهند. اما زامیاد در کلاس خودروهای تجاری سنگین نیز برای خود جایگاهی دارد و با کامیون کشنده ایوکو استرالیس به رقابت بزرگان آمده است.

جوان خودرو بررسی می کند

ایوکو در سال 1975 در تورین ایتالیا تاسیس شد. البته بعدها محصولات اش در آلمان و فرانسه نیز به تولید رسیدند. نسل اول استرالیس در سال 2002 به بازار آمد و جایگزین یورواستار و یوروتک شد. نسل دوم استرالیس از سال 2007 به بازار آمد. همین کامیونی که زامیاد آن را در ایران عرضه می کند. استرالیس به عنوان کامیون سال 2013 قاره سبز شناخته شده و یکی از با کیفیت ترین و جذاب ترین کامیون های بازار کشور به شمار می رود.

کامیون ایوکو استرالیس

اتاق HI-WAY شاید در ظاهر تغییراتی کمتری نسبت به گذشته داشته باشد، اما وسعت تغییرات داخل کابین اش به مراتب بیشتر از قبل است. بدون شک استرالیس یکی از زیباترین کامیون کشنده های بازار ایران به شمار می رود. فرم بدنه آن کمترین مقاومت را در برابر هوا دارد و کابین راحت آن با بیش از 10 متر مکعب فضا، از متریال با کیفیت تشکیل شده است.

کامیون ایوکو استرالیس

نفوذ صدا به کابین نسبت به قبل 3 درصد کاهش یافته و صندلی راننده نیز در 3 جهت تنظیم می شود و به گرمکن نیز مجهز شده است. یک یخچال 35 لیتری نیز داخل کابین جا خوش کرده تا در سفرهای طولانی نیاز سرنشینان را پاسخ دهد.


اتاق استرالیس تا زاویه 60 درجه برگردانده می شود. راحتی کابین با عملکرد عالی سیستم تعلیق پارابولیک فنرتخت در جلو و فنربادی ECAS در عقب تکمیل می شود. استرالیس را باید یکی از کم سر و صداترین و بی حاشیه ترین کامیون های بازار ایران برشمرد.

کامیون ایوکو استرالیس

استرالیس از یک پیشرانه 6 سیلندر توربوشارژ با استاندارد یورو 5 برخوردار است. پیشرانه ای که 12880 سی سی حجم دارد و می تواند 500 اسب بخار قدرت در دور 1900 و 2300 نیوتن متر گشتاور در دور 1000 تا 1525 تولید کند. این پیشرانه به گرمکن هوای ورودی مجهز شده که در فصل سرما به کمک راننده می آید. پیشرانه استرالیس با گیرباکس ZF 12AS-2330TD جفت می شود که از 12 دنده در جلو و 2 دنده در عقب برخوردار است. وزن خالص استرالیس 7085 کیلوگرم است و قدرت کشندگی آن به 50 هزار کیلوگرم می رسد.

 

کامیون ایوکو استرالیس

کامیون ایوکو استرالیس

ایسوزو NMR85E عضو جدید بازار کامیونت ها

غرفه بهمن دیزل در قرق کامیونت های جدید ایسوزو

زامیاد محصولات جدید ایویکو را در نمایشگاه حمل و نقل به خط کرد

افزایش سهم زامیاد از بازار خودروهای تجاری سبک

گزارش نمایشگاه خودرو تبریز (۱۳)/ سایپا دیزل و تنوع محصول در رده‌های مختلف قیمتی

نمایشگاه خودرو تهران (آذر 96)-شماره 46/ غول مرحله آخر ولوو در غرفه سايپا ديزل

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی