پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لکسوس CT 200h

بررسی لکسوس CT 200h مدل ۲۰۱۶

لکسوس CT 200h هیبرید با تغییراتی جزئی در مدل ۲۰۱۶ همراه شده است. لکسوس CT 200h به عنوان کوچک‌ترین و تنها هاچ‌بک هیبریدی این برند باقی مانده است.اینکه بخواهید مدل‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از CT 200h را از یکدیگر تشخیص بدهید، واقعاً کار سختی است. تنها تفاوت ظاهری عمده، یک جلوپنجره جدید با قاب کرومی […]

javankhodro
یکشنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۴

لکسوس CT 200h هیبرید با تغییراتی جزئی در مدل ۲۰۱۶ همراه شده است.

لکسوس CT 200h به عنوان کوچک‌ترین و تنها هاچ‌بک هیبریدی این برند باقی مانده است.اینکه بخواهید مدل‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ از CT 200h را از یکدیگر تشخیص بدهید، واقعاً کار سختی است. تنها تفاوت ظاهری عمده، یک جلوپنجره جدید با قاب کرومی در مدل ۲۰۱۶ است. این یک نسخه دیگر از جلوپنجره «دوکی‌شکل» است که لکسوس به عنوان نشان اصلی خود انتخاب کرده است.

 لکسوس CT 200h

درون کابین نیز تغییر چندانی در CT 200h نمی‌بینیم. با این حال، برخی تجهیزات آپشن جدید به این مدل اضافه شده‌اند. سیستم Enform Remote لکسوس شامل یک برنامه مخصوص سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید است که به راننده اجازه می‌دهد که از راه دور بتواند قفل درها را باز و بسته کند، موتور را خاموش و روشن کند، سیستم کنترل هوا را تنظیم کند، جای خودرو را در پارکینگ پیدا کند و برای یک راننده «مهمان» محدودیت‌هایی درنظر بگیرد. همچنین سیستم ارتباطی لکسوس Enform می‌تواند هشدارهایی برای سرویس‌های برنامه‌ریزی شده، چراغ‌های هشدار و فراخوانی‌ها ارسال کند. برای هر دوی این خدمات باید هزینه عضویت پرداخت.

لکسوس CT 200h

دیگر  آپشن‌های جدید این مدل ، سقف آفتابگیر است. در همین حال، CT 200h شامل امکاناتی چون تشخیص صوتی «سیری آیز فری» برای کاربران iOS، یک سیستم راهبری در دسترس و یک طراحی داخلی متشکل از ۳۰ درصد پلاستیکی PET مبتنی بر گیاهان است؛ چیزی که با شخصیت محیط زیستی خودرو هماهنگی دارد.

لکسوس CT 200h

پیشرانه هنوز هم نسخه‌ای از سیستم هیبریدی هماهنگ تویوتا با یک موتور احتراقی ۱/۸ لیتری چهار سیلندر است. در حالت «هیبرید»، این خودرو می‌تواند ۱۳۴ اسب‌بخار را به چرخ‌های جلو منتقل کند. آمار سازمان حفاظت محیط زیست امریکا در مورد مصرف سوخت CT 200h به همان میزان قبلی باقی مانده‌اند و این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر در شهر، معادل ۵/۴۷ لیتر، در جاده ۵/۸۸ لیتر و به صورت ترکیبی ۵/۶ لیتر مصرف می‌کند. بنابراین آمار مدل مدل ۲۰۱۵ در رسیدن به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت در مدت ۹/۸ ثانیه و سقف سرعت ۱۸۱/۸ کیلومتر بر ساعت احتمالاً تغییری نمی‌کنند.

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • مهدی | 16/06/1394 در 22:09

    آقا یه سوال ماشینهای هایبرید Plug in دارن این نداره؟؟؟ اگه نداشته باشه عالیه!!!!!

کیوسک مطبوعاتی