پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کرمان موتور_هیوندای سانتافه و توسان

تحویل هیوندای های ثبت نامی کرمان موتور با قیمت قید شده در قرارداد

نوسان نرخ ارز و تغییر در تعرفه خودروهای وارداتی باعث شد تا شرکت های واردکننده قیمت محصولات خود را افزایش دهند. این مساله در مورد خودروهایی که پیش از این  اتفاقات ثبت نام شده بودند نیز صدق می کنند. برخی شرکت ها افزایش قیمت را برای این خودروها نیز اعمال کرده بودند که نارضایتی مشتریان […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۶

نوسان نرخ ارز و تغییر در تعرفه خودروهای وارداتی باعث شد تا شرکت های واردکننده قیمت محصولات خود را افزایش دهند. این مساله در مورد خودروهایی که پیش از این  اتفاقات ثبت نام شده بودند نیز صدق می کنند. برخی شرکت ها افزایش قیمت را برای این خودروها نیز اعمال کرده بودند که نارضایتی مشتریان را در پی داشت. کرمان موتور به عنوان شریک تجاری و نماینده رسمی هیوندای در ایران اما هیوندای های وارداتی را با قیمت قید شده در قرارداد به مشتریان تحویل می دهد.

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور به برخی شایعات مبنی بر اخذ مابه التفاوت مرتبط با افزایش تعرفه های گمرکی در خصوص خودروهای وارداتی برای ثبت نامی های این شرکت که با قیمت قطعی انجام پذیرفته بود، پاسخ داد.

به گزارش روابط عمومی کرمان موتور، حسن اکبری، در این خصوص گفت: تاکنون هیچ مبلغی مازاد بر قیمت قطعی زمان ثبت نام از مشتریان خود چه در زمینه خودروهای تولیدی و چه وارداتی دریافت نشده است.

وی با توجه به جایگاه مشتری مداری در مجموعه صنایع خودروسازی کرمان، اظهار داشت: تمام مشتریان خودروهای کرمان موتور براساس قیمت قطعی ثبت نامی، خودروهای خود را دریافت خواهند کرد.

معاون فروش و بازاریابی کرمان موتور در پایان با بیان اینکه احتمال تاخیر در تحویل برخی خودروها به مشتریان محترم این شرکت وجود دارد، خاطرنشان کرد: به رغم هرگونه تاخیر احتمالی، خودروهای مشتریان با قیمت قید شده در قرارداد آنها تحویل خواهد شد.

3 هیچ به نفع کره! اولین تست جمعی محصولات هیوندای کرمان موتور

یک بام و ۲ هوا!/ دلیل اختلاف قیمت هیوندای النترا کرمان موتور و آسان موتور چیست؟

فراخوان کرمان موتور برای انتخاب شعار تیم ملی

هیوندای آزرا جدید پیش از سال 97 به ایران می آید

قیمت هیوندای النترا 2018 وارداتی مشخص شد + شرایط فروش ویژه با وام 80 میلیونی

النترا، برنده رقابت قیمتی در بازار ایران/ قیمت هیوندای النترا کرمان موتور اعلام شد

نهال شکوفایی در کویر کرمان/ نگاهی به فواید گسترش همکاری کرمان موتور با هیوندایی

النترا و توسان سال 97 در کرمان موتور به تولید می رسند

اولین سری جک S3 به مشتریان تحویل شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی