پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محصولات تویوتا

تویوتا با سود جذاب در (( جشنواره خرید طلایی)) ایرتویا

جشنواره خرید طلایی ایرتویا عنوان شرایط جدیدی است که نماینده انحصاری تویوتا در ایران برای فروش محصولاتش ویژه عید نوروز در نظر گرفته است. در شرایط مطلاتم بازار خودروهای وارداتی و با توجه به افزایش تعرفه واردات خودرو و نوسانات نرخ ارز، نوع و میزان سود مشارکت و انصراف از موارد مهم برای خریداران به […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

جشنواره خرید طلایی ایرتویا عنوان شرایط جدیدی است که نماینده انحصاری تویوتا در ایران برای فروش محصولاتش ویژه عید نوروز در نظر گرفته است.

در شرایط مطلاتم بازار خودروهای وارداتی و با توجه به افزایش تعرفه واردات خودرو و نوسانات نرخ ارز، نوع و میزان سود مشارکت و انصراف از موارد مهم برای خریداران به شمار می رود. در جشنواره خرید طلایی ایرتویا، مدل های 2017 و 2018 تویوتا عرضه شده اند. برای خرید تویوتا rav4 در این طرح فروش پیش پرداخت 140 و 150 میلیون تومانی در نظر گرفته شده. همچنین خریداران می توانند با پیش پرداخت 80 تا 120 میلیون تومان تویوتا C-HR و با پیش پرداخت 70 میلیون تومانی تویوتا پریوس را ثبت نام کنند.

همچنین در جشنواره خرید طلایی ویژه نوروز ۹۷ ایرتویا،تخفیف های ویژه تسویه نقدی از ۳ تا ۶ میلیون تومان برای خریداران محترم درنظر گرفته شده است. ضمن آنکه خریداران محترم می توانند در شرایط ویژه تسویه اعتباری از تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی برای راوفور، ۴۸ میلیونی تومان برای C-HR و ۶۰ میلیونی تومان برای پریوس استفاده کنند.

نکته بسیار مهم در این بخشنامه نرخ تسهیلات بدون کارمزد، سود مشارکت ۱۸ درصد به همراه سود انصراف ۱۷ درصد برای تمامی خودروها می باشد. قیمت نهایی خودروها در زمان تکمیل وجه مشخص خواهد شد و زمان تحویل خودروهای راوفور و پریوس اردیبهشت و زمان تحویل C-HR خرداد ۹۷ می باشد.

لازم به ذکر است در کنار جشنوار خرید طلایی، خریداران محترم همچنان می توانند از شرایط فروش مشارکتی، نقدی و اقساطی محصولات تویوتا طبق روال سابق بهرمند شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده بخشنامه فروش اینجا کلیک نمایید.

فروش نقدی و اقساطی تویوتا C-HR هیبرید (بهمن 96)

فروش ویژه تویوتا پریوس به مدت محدود (بهمن 96)

فروش نقدی و اقساطی تویوتا روفور 2018 (بهمن 96)

فروش مشارکتی محصولات ایرتویا (بهمن 96)

تویوتا پریوس بر بام رضایت مشتریان

عنوان پرفروش ترین شاسی بلند دنیا به تویوتا RAV4 رسید

قیمت جدید تویوتا RAV4 مدل 2018 + بررسی کامل تویوتا RAV4

تویوتا راوفور 2018 در سبد محصولات ایرتویا + قیمت و شرایط فروش

شیب آرام قیمت تویوتا RAV4 در فراز و نشیب بازار خودروهای وارداتی

قیمت جدید تویوتا پریوس 2017 اعلام شد

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی