پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پژو 2008

خرید محصولات ایران خودرو از مراجع رسمی

با توجه به انتشار برخي آگهي هاي تقلبي مبني بر فروش اقساطي پژو 2008 در شبكه هاي اجتماعي ، گروه صنعتي ايران خودرو در بيانيه اي نسبت به انتشار اين گونه آگهي ها هشدار داده و از مشتريان خواست تا در انتخاب مراجع نام نويسي محصولات دقت لازم را به عمل آورند. به گزارش پایگاه […]

امیر
سه شنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

با توجه به انتشار برخي آگهي هاي تقلبي مبني بر فروش اقساطي پژو 2008 در شبكه هاي اجتماعي ، گروه صنعتي ايران خودرو در بيانيه اي نسبت به انتشار اين گونه آگهي ها هشدار داده و از مشتريان خواست تا در انتخاب مراجع نام نويسي محصولات دقت لازم را به عمل آورند.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو :

پس از انتشار آگهي فروش اقساطي محصول پژو 2008 درفضاي مجازي و  برخي پايگاه هاي خبري اينترنتي ، گروه صنعتي ايران خودرو در بيانيه اي از مشتريان درخواست كرد تا براي نام نويسي و خريد محصولات اين گروه صنعتي به مراجع رسمي از جمله نمايندگي هاي رسمي در سراسر كشور و يا پايگاه اينترنتي فروش به نشاني esale.ikco.ir مراجعه كنند.

در اين بيانيه ضمن اينكه گروه صنعتي ايران خودرو پيگيري حقوقي و قضايي اين اقدام را براي خود محفوظ مي داند، تاكيد كرده ساير مراجع و مسيرهايي كه از سوي برخي افراد سودجو منتشر مي شود مورد تاييد اين خودروساز نبوده و مشتريان براي اطلاع از برنامه هاي فروش صرفا به دو مرجع اصلي؛ شامل نمايندگي هاي رسمي، منطبق با بخشنامه های صادره از سوی ایران خودرو که نمایندگی ها موظف به نصب آن بر روی تابلو اعلانات خود هستند و همچنین به پايگاه اينترنتي فروش محصولات ايران خودرو مراجعه كنند.

در اين بيانيه تصريح شده كه براي پيش فروش محصول پژو 2008 هيچ گونه برنامه جديدي اعلام نشده و درحال حاضر تعهدات واگذاري محصول براي مشترياني كه در برنامه هاي قبل اقدام به نام نويسي كرده اند درحال انجام است.

فروش اقساطی محصولات ایران خودرو با مدل 97 (بهمن 96)

پیش فروش طرح فیروزه ای محصولات ایران خودرو (بهمن 96)

در دام سایت های تقلبی فروش محصولات ایران خودرو گرفتار نشوید

بهبود میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایران خودرو

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی