پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان ایکس تریل-نیسان جوک-جهان نوین آریا

عودت مابه‌التفاوت قیمت خودروهای جهان نوین آریا در صورت کاهش تعرفه ها

شرکت جهان نوین آریا ، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، اعلام کرد در صورت رای آوردن طرح 2 فوریتی کاهش تعرفه واردات خودرو در مجلس و اجرایی شدن رای دیوان عدالت اداری، در رابطه با کاهش تعرفه واردات خودرو، خود را ملزم می‌داند مابه‌التفاوت قیمت خودرو را به مشتريان محترم […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

شرکت جهان نوین آریا ، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان در ایران، اعلام کرد در صورت رای آوردن طرح 2 فوریتی کاهش تعرفه واردات خودرو در مجلس و اجرایی شدن رای دیوان عدالت اداری، در رابطه با کاهش تعرفه واردات خودرو، خود را ملزم می‌داند مابه‌التفاوت قیمت خودرو را به مشتريان محترم تقدیم کند.

به گزارش روابط عمومی جهان نوین آریا ، با توجه به مطرح شدن طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی در رابطه با کاهش تعرفه واردات خودرو و رای دیوان عدالت اداری در این رابطه، در راستای صیانت از حقوق مشتریان گرامی و پس از تصویب و اجرای کاهش تعرفه واردات خودرو و عودت مابه التفاوت تعرفه پرداختي از سوي دولت و سازمانهاي ذيربط، شرکت جهان نوین آریا، خود را ملزم می‌داند مابه‌التفاوت قیمت خودروها را به مشتريان بازگرداند.

در حال حاضر شرکت جهان نوین آریا نیسان جوک اسپرت و نیسان ایکس تریل را در سبد محصولات خود دارد. قیمت نیسان جوک اسپرت 230 میلیون تومان و قیمت نیسان ایکس تریل 280 میلیون تومان از سوی جهان نوین آریا اعلام شده است. همچنین جهان نوین آریا دیگر تیپ های نیسان جوک از جمله اسکای پک و پلاتینیوم را نیز عرضه می کند و این خودروها را در بازه های 5، 15 و 30 روزه به مشتریان تحویل می دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی