پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

وزیر صنعت، معدن و تجارت-پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو/ باید به سمت افزایش ایمنی و کیفیت خودرو ها برویم

محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ضمن بیان اینکه انتظارات مردم ز صنعت خودرو در ایران به حد مطلوبی پاسخ داده نشده گفت، باید به سمت افزایش ایمنی و کیفیت خودرو های داخلی برویم. به گزارش خبرنگار جوان خودرو محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۲۴ بهمن ۱۳۹۶

محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو ضمن بیان اینکه انتظارات مردم ز صنعت خودرو در ایران به حد مطلوبی پاسخ داده نشده گفت، باید به سمت افزایش ایمنی و کیفیت خودرو های داخلی برویم.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو

محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو با اشاره به قابليت ها و ظرفيت هاي توليد در ايران به خصوص در بخش منابع معدني و مواد اوليه گفت: علي رغم وجود همه مشكلاتي كه در كشور داريم ،اميد به آينده در فعلان اقتصادي را رو به رشد برده و صدور ٤٥٠٠ پروانه تاسيس واحد هاي جديد در كشور نشان دهنده همين موضوع است که نسبت به سال قبل ٢٣درصد رشد داشته است.

وي در ادامه گفت: بايد ببينيم مردم نسبت به ما چه قضاوتي دارند و انتظارعمومي مردم از صنعت خودرو چيست؟ ايا با همه حمايت هاي دولت ما در جايي مناسبي هستيم؟ به نظر من پاسخ مردم خيلي خوب نيست. هر چند مردم به اين صنعت كمك كرده اند و گردش مالي سالانه ايي به اندازه ١٣ ميليارد دلار داريم.

اما آمارها و نتايج نشان مي دهد بابد به سمت افزايش كيفيت و ايمني در خودرو پيش برويم.

نبايد فراموش كرد كه صنعت خودرو با نقطه مطلوب فاصله دارد. چنين همايش هايي بايد بتواند علت اين فاصله را مشخص كند. توليد پلتفرم به طور كلي مي تواند مشكل گشا باشد اما در گذشته در قراردادها به اين موضوع توجه نكرديم.

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو/ خودروسازان باید از قطعه سازی خروج کنند

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو/ گروه PSA برنده جایزه موتور پاک سال 2017

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو/ فرصت های شغلی رنو در ایران 10 برابر می شود

پنجمین همایش بین المللی صنعت خودرو/ مخالفتی برای ظهور قطب سوم در خودروسازی نیست

آغاز به کار پنجمین همايش بين المللي صنعت خودرو / رتبه شانزدهم ایران در خودروسازی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی