پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لیفان 820

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 (ویژه نیمه دوم بهمن 96)

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 ویژه نیمه دوم بهمن 96 توسط گروه خودروسازی کرمان موتور اعلام می شود. فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 (ویژه نیمه دوم بهمن 96) : ایمنی لیفان 820 : مسولان لیفان مدعی هستند که طراحی ۸۲۰ به گونه ایست که توانایی گرفتن ۵ ستاره از موسسه ایمنی EURO-NCAP را […]

امیر
چهارشنبه - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 ویژه نیمه دوم بهمن 96 توسط گروه خودروسازی کرمان موتور اعلام می شود.

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 (ویژه نیمه دوم بهمن 96) :

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 (ویژه نیمه دوم بهمن 96)

فروش نقدی و اقساطی لیفان 820 (ویژه نیمه دوم بهمن 96)

ایمنی لیفان 820 :

مسولان لیفان مدعی هستند که طراحی ۸۲۰ به گونه ایست که توانایی گرفتن ۵ ستاره از موسسه ایمنی EURO-NCAP را دارد. البته تا کنون هیچ نتیجه ای از تست های تصادف این خودرو منتشر نشده است و نمیتوان در مورد این موضوع به ظور قطعی اظهار نظر کرد.البته لازم به ذکر است که محصولات لیفان با کسب گواهی E mark از مراجع هلندی، مجوز حضور در کشور های عضو اتحادیه اروپا را کسب کرده اند.

بدنه و درهای این خودرو برای مقاومت هر چه بیشتر در برابر ضربه و تصادف به وسیله میله های فولادی مقاوم سازی شده اند. همچنین این خودرو از ۶ سیستم ایمنی ABS، ESP، EBD، TCS، BAS، و HBA نسخه ۹ بوش بهره می برد.در داخل خودرو نیز ۶ ایربگ(جلو، جانبی و پرده ای) وظیفه محافظت از سرنشینان در برابر ضربه را بر عهده دارند.

سیستم TPMS به نمایش میزان باد لاستیک ها نیز میتواند راننده را در مواقع پنچری و کم بادی لاستیک آگاه کند.همچنین با با وجود ۴ سنسور پارک در عقب و ۲ سنسور در جلو راننده می تواند به تمامی نقاط کور اطراف ماشین تسلط داشته باشد.

امکانات رفاهی:

این خودرو لیست بلند بالایی از امکانات و آپشن های رفاهی را ارائه می کند. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کامپیوتر سفری -کروز کنترل-باز شدن درب صندوق عقب با بردن پا با سمت زیر سپر-سیستم صوتی و تصویری دارای مانیتور، دوربین عقب و رهیاب GPS -سیستم استارت بدون کلید -استفاده از شبکه کنترل کامپیوتری CAN BUS در این خودرو – سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک ساخت Valeo فرانسه و فیلتر کربنی با قابلیت فیلتر کردن ذرات PM2.5

مشخصات فنی:

سیستم تعلیق جلو McPherson و سیستم تعلیق عقب چند اتصاله.

لیفان خودروسازیست که معمولا موتور خودروهایش را خودش با همکاری ریکاردو انگلستان طراحی و تولید میکند. برای ۸۲۰ هم سه گزینه برای قوای پیشرانه در نظر گرفته شده است. ۱۸۰۰ سی سی، ۲۴۰۰ سی سی و ۲۰۰۰ سی سی توربوشارژ با تکنولوژی تزریق مستقیم سوخت. لازم به ذکر است که در ابتدا تصور میشد موتور ۲۴۰۰ سی سی از محصولات میتسوبیشی باشد، اما در نهایت لیفان کد LF489Q را برای آن اعلام کرد که مشخصات آن به صورت زیر است:

حجم دقیق ۲۳۷۳ سی سی و ماکزیمم توان ۱۶۵ اسب بخار در دور موتور ۵۷۰۰ و گشتاور ۲۲۶ نیوتن متر در دور ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ دور بر دقیقه.

گیربکس ۶ سرعته تیپ ترونیک ساخت DSI استرالیا

شاسی با طراحی MIRA انگلستان.

فروش نقدی و اقساطی لیفان X50 (ویژه دهه فجر)

فروش نقدی و اقساطی لیفان X60 (ویژه دهه فجر)

ترکیب فانتزی هاچ بک‌ها و کراس اوورها/ مقایسه ام وی ام X22 و لیفان X50

برلیانس C3 رقیبی جدید برای لیفان X50

شاخ به شاخ فاو بسترن آسا و لیفان ۸۲۰ +آلبوم عکس

بررسی کامل لیفان X50

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی