پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

برلیانس H330

فروش فوری و با تسهیلات برلیانس H300 و کراس (بهمن 96)

فروش فوری و با تسهیلات برلیانس H300 و کراس توسط گروه خودروسازی سایپا با تحویل 20 روزه و همچنین با موتور جدید اعلام می شود. شرایط فروش فوری اعتباری انواع خودروهای جدید برلیانس H300 و کراس با موتور 1650 سی سی با مدل 97 از تاریخ ابلاغ این بخشنامه تا تکمیل ظرفیت اعلام می شود. […]

امیر
شنبه - ۲۸ بهمن ۱۳۹۶

فروش فوری و با تسهیلات برلیانس H300 و کراس توسط گروه خودروسازی سایپا با تحویل 20 روزه و همچنین با موتور جدید اعلام می شود.

شرایط فروش فوری اعتباری انواع خودروهای جدید برلیانس H300 و کراس با موتور 1650 سی سی با مدل 97 از تاریخ ابلاغ این بخشنامه تا تکمیل ظرفیت اعلام می شود.

فروش فوری و با تسهیلات برلیانس H300 و کراس (بهمن 96) :

فروش فوری و با تسهیلات برلیانس H300 و کراس (بهمن 96)

فروش فوری و با تسهیلات برلیانس H300 و کراس (بهمن 96)

قائم مقام معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با اعلام این خبر گفت: در راستای جلب رضایت مشتریان محترم به‌منظور استفاده هموطنان گرامی از خودرو در ایام نوروز، گروه خودروسازی سایپا اقدام به تحویل فوری خودروهای برلیانس سری 300Hو برلیانس کراس با موتور 1650سی سی کرده است.

سبکروح با بیان این مطلب که گروه خودروسازی سایپا به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان ارجمند، خانواده برلیانس سری 300Hو برلیانس کراس را با موتور و گیربکس ارتقا یافته به بازار عرضه می کند افزود: فروش این محصولات از ساعت 10صبح روز یک شنبه مورخ 96.11.15  شروع خواهد شد.
وی درخصوص زمان تحویل گفت: زمان تحویل این محصولات به انتخاب مشتری به صورت تحویل فوری و یا پیش فروش با موعد تحویل فروردین و اردیبهشت ماه سال 97 درنظر گرفته شده است و هموطنان ارجمند می توانند براساس نیاز خود اقدام به ثبت نام کنند.
سبکروح درتشریح شرایط فروش و پیش فروش برلیانس با موتور و گیربکس جدید تصریح کرد : بسته خدمت سه ستاره رایگان(ویژه فروش نقدی)، قابلیت صلح، سود مشارکت18درصد، سود انصراف 15درصد و بازپرداخت های بلندمدت تسهیلات از شرایط فروش ویژه این محصولات و در راستای جلب رضایت مشتریان خواهد بود.

گفتنی است از ابتدای بهمن ماه سال جاری شرکت پارس خودرو تولید برلیانس خانواده سری 300H و برلیانس کراس را با موتور1650 سی سی و گیربکس جدید به همراه آپشن، پاورسانروف وکروز کنترل(ویژه برلیانس کراس) آغاز کرده است.
هموطنان گرامی می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به آدرس  www.saipacorp.comو یا نمایندگی های مجاز گروه سایپا در سراسر کشور اقدام به ثبت نام کنند.

برلیانس H200 پارس خودرو سه ستاره کیفیت را کسب کرد

تولید برلیانس با موتور و گیربکس جدید

برلیانس H200 خودروی خانواده/ نگاهی به مزیت های رقابتی برلیانس سری200

با بودجه حدود 50 میلیونی، دنا پلاس بخریم یا برلیانس H330 ؟

با بودجه 50 میلیونی دنا بخریم یا برلیانس H330 ؟

برلیانس جایگزین مناسب برای ناوگان تاکسیرانی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی