پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امداد خودرو سایپا

راه اندازی سامانه های جدید درخواست امداد خودرو سایپا

مدیر مهندسی سیستم ها و فناوری اطلاعات شرکت امدادخودروسایپا از راه اندازی سامانه های آنلاین و برقراری ارتباط مستقیم این شرکت خبر داد و گفت: در لحظه و بدون واسطه با مشتری را تحولی ارزشمند دانست و گفت: این سامانه قدمی بزرگ در بهبود کیفیت خدمات ، افزایش رضایت و جلب اطمینان خاطر مشتریان محترم […]

امیر
یکشنبه - ۲۹ بهمن ۱۳۹۶

مدیر مهندسی سیستم ها و فناوری اطلاعات شرکت امدادخودروسایپا از راه اندازی سامانه های آنلاین و برقراری ارتباط مستقیم این شرکت خبر داد و گفت: در لحظه و بدون واسطه با مشتری را تحولی ارزشمند دانست و گفت: این سامانه قدمی بزرگ در بهبود کیفیت خدمات ، افزایش رضایت و جلب اطمینان خاطر مشتریان محترم می باشد که محقق و اجرایی شد .

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپا نیوز :

سعید شرقی با بیان مطلب فوق افزود: مدیریت مهندسی سیستمها و فناوری اطلاعات با الگوبرداری از شرکت های موفق و همچنین شناسائی و جاری سازی فناوری های روز دنیا از قبیل مدیریت ناوگان با AVL و اپلیکیشن موبایل مشتری و امدادگران موفق شد علاوه بر مدیریت هزینه ها، چرخه پاسخ به درخواست ها را نیز بهبود بخشد.

وی تصریح کرد: در این سامانه امکان ثبت درخواست خدمت امدادی مکانیزه توسط مشتری از طریق IVR 096550 با ارسال پیامک حاوی لینک اینترنتی برای مشتری مهیا شده و بدین وسیله آخرین اطلاعات و موقعیت جغرافیائی آنان نیز در اسرع وقت و با دقت بالا دریافت می شود. همچنین اعزام هوشمند نزدیکترین واحد امدادی به محل همزمان با اطلاع رسانی عکس و مشخصات امدادگر اعزام شده و نمایش موقعیت لحظه ای بر روی نقشه با هدف جلب اطمینان هموطنان در نظر گرفته شده است.

شرقی با تاکید بر اجرای نظرسنجی آنلاین بلافاصله پس از اتمام زمان ارائه خدمت گفت: با تحلیل نتایج حاصله از نظر سنجی ها و اجرای اقدامات اصلاحی در همان روز؛ در ارائه آموزش و بهبود نحوه برخورد امدادگران، بواسطه این سامانه یکی از مهمترین اهداف شرکت محقق شده است.

در پایان خاطر نشان می شود به منظور حفظ اعتبار برند  اطلاع رسانی مکانیزه فاکتور و کلیه سوابق خدماتی خودرو و اشتراک به مشتریان با هدف جلوگیری از هرگونه سواستفاده، امکان پذیر شد.

چگونه امداد خودرو متفرقه را از اصل تشخیص دهیم؟

حداقل داخلی سازی 50 درصدی برای محصولات جدید سایپا

رتبه اول امداد خودرو ایران در مسابقات ملی بهره وری

تولید 850 هزار دستگاه خودرو در سایپا، هدف گذاری سال 97

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی