پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بهمن موتور_بسترن BF50_آسا

گزارش مردمی نارضایتی از خدمات پس از فروش بسترن B50F بهمن موتور (قسمت اول)

پایگاه خبری جوان خودرو در پی انتشار متنی حاوی برخی مشکلات خودروی سواری “بسترن B50F” که مالکان این خودروی حدود 80 میلیون تومانی را شاکی کرده است، سراغ بسترن سوارانی رفته است که ضمن مراجعه به نمایندگی های مجاز گروه بهمن موفق به رفع ایرادهای فنی خودروی خود نشده اند و از زنجیره تامین قطعات […]

سهیل زنگنه
چهارشنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۶

پایگاه خبری جوان خودرو در پی انتشار متنی حاوی برخی مشکلات خودروی سواری “بسترن B50F” که مالکان این خودروی حدود 80 میلیون تومانی را شاکی کرده است، سراغ بسترن سوارانی رفته است که ضمن مراجعه به نمایندگی های مجاز گروه بهمن موفق به رفع ایرادهای فنی خودروی خود نشده اند و از زنجیره تامین قطعات فنی و بدنه این خودرو ناراضی هستند.

 

مالک بسترن B50F مدل 94 و نارضایتی از تامین قطعات در نمایندگی ها و عدم پذیرش مسئولیت بهمن موتور در قبال ایرادهای فنی خودرو در دوران گارانتی

مالک بسترن B50F و مشکلات متعددی که بعد از مدتها رفع نشده است.

شایان ذکر است که خدمات پس از فروش بسترن B50F چندی است که مورد انتقاد خریداران قرار گرفته است.

مالکان در این فیلم به عدم تامین قطعات بسترن B50F توسط نمایندگی، گران تر بودن برخی قطعات از بازار آزاد ، عدم توانائی تعمیر برخی موارد اشاره کرده اند و در مجموع از خدمات پس از فروش بسترن B50F توسط گروه بهمن رضایت نداشته اند.

پیش فروش دو ودیعه ای بسترن B30 (فروردین 97)

کابوس خدمات پس از فروش برای بسترن سواران!

ایساکو برترین شرکت خدمات خودرویی در جمع صد شرکت برتر

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • اسلامی | 03/12/1396 در 11:49

    پس بالاخره صدای اینم در آمد. ماشین چینی همینه دیگه

    • حسین | 03/12/1396 در 12:02

      بیخود چینیو غیرچینی نکن، همچین میگه انگار داخلی ها مثل بنز کار میکنن
      یه سر بزن دم خدمات پس از فروش ها ببین چه صفیه چه ایرادهای عجیب غریبی دارن

  • م.ح | 03/12/1396 در 12:40

    من میخواستم بسترن بگیرم حالا که اینو دیدم شک کردم. یه بار سوار شدم طرف تازه گرفته بود میگفت از پنل صدا میاد گرم میشه درست میشه این چیزا رو میشه تحمل کرد ولی خدمات پس از فروش بد پیر آدمو در میاره، من وقتشو ندارم
    اگر کس دیگه ای تجربه داره لطف کنه به ما هم بگه

  • مهدی | 03/12/1396 در 13:11

    خیلی تابلوئه که هدف زدن بهمن و بسترنه. مخصوصا که بسترن B30 موفقیت خوبی در فروش بدست آورده و جایگزین خوب و مناسبی برای محصولات ایران خودرو و سایپا و کرمان خودرو در آن قیمته. همین بسترن بی ۵۰ هم که ما چهار ساله داریم، هیچ مشکلی نداشته، و کولرش هم که این آقا میگه، اتفاقاً فراخوان کردن و بصورت رایگان به ارزش یک و نیم میلیون همه چیزش تعویض شد و جالبه بدونید بعد از گارانتی! یعنی بدون گارانتی، رایگان برامون عوض کردن.

    • سپهر | 06/12/1396 در 13:06

      این بنده خدا گفت کولرش خرابه بوده مشکل داشته شما میگی فراخوان داشته من الان سرچ کردم هیچ خبرگزاری فراخوان کولر بسترن ندیدم. همیشه کار همینه یکی که حرف میزنه یه عده صاحب المنفعه میان انکار میکنن جالب تر اینکه به طرف گیر میدن که بی سند حرف میزنه ولی خودشونم سندی نمیدن

  • علی | 18/01/1397 در 12:51

    اقا من b50f دارم خیلی راضی هستم اصلا اذیت نمیکنه اما نمایندگی قطعات نمیده اذیت میکنه

  • احمد | 21/12/1397 در 22:20

    باسلام
    اخیرا اقلام واجناس b50 بسیار گرون تر از افزایش هایش های ناشی از گرانی است بطوری که حتی از بیرون هم گرونتر میفروشه از جمله روغن گیربکس ۸۰۰ هزار تومن از مردم دریافت مبکنن که هر ۴۰۰۰۰ کیلومتر باید عوض بشه کافی در فرم بنویسی بازدید کن از نشتی رادیاتور یهو مبینی پاتر پمپ ۵۴۰۰۰۰ تومن پات حساب میکنن با تعویض روغن وچند تا بازدید هم به فاکترمیبندن و ۱۶۵۰۰۰۰ تومن ازت میگیرن تازه افراد تحویل دهنده ماشین با گستاخی بهت میگن نمایندگی مرکزی هم دیگه نیا !!!!ما بودیم که با تعریف از خودرو ها باعث فروش بیشتر شما شدیم حالا که کارتون با ما تموم شده حقمونه که هر بلایی دوس دارین به سرمون بیارین تا ماباشیم تعریف بیهوده نکنیم حداقل جنس ها رو بیرون نمیدن که تکلیف خودمونو بدونیم مجبوریم بسوزیم بابت این خرید اشتباه ! بهتره این شرکت بجای این تعمیرگاه اسم تعویض گاه رو برای خودش انتخاب کنه !!!!

کیوسک مطبوعاتی