پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام X33 و X22

ثبت نام ام وی ام X33 و X22 با قیمت قطعی و سود مشارکت 18 درصد (اسفند 96)

شرکت مدیران خودرو پیش فروش محصولات خود را با آغاز ثبت نام ام وی ام X33 و X22 ، با قیمت قطعی و سود مشارکت 18 درصد و موعد تحويل فروردین سال 97 آغاز می کند. به گزارش واحد روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، جواد اکبری اظهار كرد: باتوجه به استقبال مشتريان شرکت مدیران خودرو […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۶

شرکت مدیران خودرو پیش فروش محصولات خود را با آغاز ثبت نام ام وی ام X33 و X22 ، با قیمت قطعی و سود مشارکت 18 درصد و موعد تحويل فروردین سال 97 آغاز می کند.

به گزارش واحد روابط عمومی شرکت مدیران خودرو، جواد اکبری اظهار كرد: باتوجه به استقبال مشتريان شرکت مدیران خودرو از محصولات این شرکت، به منظور فراهم نمودن شرایط متنوع برای خریداران خودرو و همچنین پاسخگو بودن به تقاضای فعلی بازار خودرویی، طرح پیش فروش خودروهای ایکس 33 اس و ایکس 22 با موعد تحویل فروردین ماه 97 اعلام شده است.

در طرح پيش فروش اين خودرو متقاضيان مي توانند برای خودروی ایکس 33 اس با پرداخت 20 درصد و برای خودروی ایکس 22 با پرداخت 25 درصد مبلغ نسبت به نام نويسي اقدام كنند. هر دو خودروی مذکور با اقساط 12 ماهه بدون بهره قابل انتخاب می باشند و مشتریان می توانند برای سهولت بیشتر بازه های پرداخت اقساط 18،24،30 و 36 ماهه را نیز انتخاب کنند.

شایان ذکر است کمپین هیجان جام جهانی مدیران خودرو نیز همچنان ادامه دارد. معاونت فروش برند ام وی ام در حاشیه قرعه کشی برندگان سری دوم این کمپین اعلام نمود به علت استقبال گسترده مردم از این طرح و خرید خودروی 315 اسپرت اکسلنت، طرح فوق تا 22 اسفند ماه تمدید گردید تا 3 برنده دیگر به 6 برنده دو دوره گذشته سفر به روسیه اضافه شود.

هر یک از علاقه مندان می‌توانند جهت اطلاع از شرایط فروش محصولات و جزئیات کمپین های در حال اجراء برای مشتریان خانواده بزرگ مدیران خودرو به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو مراجعه نمایند.

بررسی ام وی ام X22 / جشنواره تنوع در بازار کراس اوورهای کامپکت

بررسی فنی ام وی ام X33S / دنده سنگین ام وی ام برای عبور از سربالایی رقابت!

رقابت چینی ها در آسمان هفتم/ مقایسه چری تیگو7 و بی وای دی S7

تست فنی MVM X33 جدید در جاده و پیست + آلبوم تصاویر

گردهمایی ایکس33 اس سواران در پارک آبشار تهران

نگاهی به MVM X33 جدید

گزارش دومین قرعه کشی سفر به روسیه / 3 بانوی خوش شانس، برنده مدیران خودرو

تایید ایمنی MVM 315 در ایران و اسپانیا

آریزو 5 توربو چه در چنته دارد؟ / موشکافی فرزند تند و تیز چری

عرضه موفق سه نسل ایکس33 ، نتیجه تحقیق و توسعه مدون

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی