پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خط تولید پارس خودرو

پارس خودرو واحد قابل تقدیر کشوری در حوزه محیط زیست

از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا، با ارتقاء و توسعه شاخص های مدیریتی و عملکردی در حوزه محیط زیست حامی زمین پاک و هوای سالم شناخته شد و به عنوان واحد قابل تقدیر کشوری در این حوزه انتخاب شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل […]

امیر
چهارشنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۶

از سوی سازمان حفاظت محیط زیست کشور، شرکت پارس خودرو از گروه خودروسازی سایپا، با ارتقاء و توسعه شاخص های مدیریتی و عملکردی در حوزه محیط زیست حامی زمین پاک و هوای سالم شناخته شد و به عنوان واحد قابل تقدیر کشوری در این حوزه انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپا نیوز :

در نوزدهمین همایش ملی انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز که با حضور دکتر محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت و دکتر عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، شرکت پارس خودرو به عنوان واحد قابل تقدیر کشوری در حوزه محیط زیست معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

عبدالصمد احمدوند مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست پارس خودرو با اعلام این خبر افزود: پارس خودرو به جهت انجام اقدامات و اجرای استانداردهای لازم در زمینه بهره وری و کاهش آلایندگی های زیست محیطی موفق به کسب تقدیر کشوری در حوزه محیط زیست شد.

وی افزود: این شرکت همواره در اجرای برنامه های ملی در زمینه محیط زیست فعالیت و اقدامات چشمگیری داشته و با ارتقاء و توسعه شاخص های مدیریتی و عملکردی در حوزه محیط زیست، حامی زمین پاک و هوای سالم است.

احمدوند تصریح کرد: شرکت پارس خودرو فعالیت های گسترده ای همچون مدیریت پسماند، حفظ و نگهداری فضای سبز، کنترل آلاینده های آب و هوا، استاندارد محیط زیستی محصولات و … را در دستور کار خود قرار داده و کسب عناوین مختلف در خصوص محیط زیست نشان از عزم این شرکت جهت کمک به حفاظت از محیط زیست است.

گفتنی است سازمان حفاظت از محیط زیست کشور به منظور تشویق واحدهای صنعتی و خدماتی که در راستای حفظ    محیط زیست اقدامات برجسته ای انجام داده اند و همچنین ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین واحدهای صنعتی و خدماتی کشور و انتقال تجارب مدیران موفق در زمینه کنترل و کاهش آلایندگی های زیست محیطی، نوزدهمین همایش ملی انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز در کشور را برگزار کرد.

سازگاری خودروهای سایپا با بالاترین سطح محیط زیستی

با خودروهای برقی و هیبرید دوست دار محیط زیست آشنا شوید

چانگان Cs35 دوستدار محیط زیست

توقف شماره گذاری برخی خودروها به دلیل استاندارد محیط زیست

سوناتا هیبریدی ، سازگار با محیط زیست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی