پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

DS6

محصولات DS را با اقساط 24 ماهه بخرید (اسفند 96)

شرکت آرین موتور تابان، نماينده رسمي برند پريميوم DS Automobiles فرانسه، شرایط فروش ویژه 3 مدل DS مدل 2018 با اقساط 24 ماهه بدون سود را در تعداد و مدت محدود  اعلام کرد. این شرایط فروش شامل سه مدل DS 3 ، DS 5 و DS 6 می شود و وام در نظر گرفته شده […]

امیر
چهارشنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۶

شرکت آرین موتور تابان، نماينده رسمي برند پريميوم DS Automobiles فرانسه، شرایط فروش ویژه 3 مدل DS مدل 2018 با اقساط 24 ماهه بدون سود را در تعداد و مدت محدود  اعلام کرد.

این شرایط فروش شامل سه مدل DS 3 ، DS 5 و DS 6 می شود و وام در نظر گرفته شده برای این خودرو ها از 70 تا 125 میلیون تومان است که با توجه به میزان وام و اقساط بدون سود 2 ساله ایده آل ترین شرایط فروش در بین همه شرکت ها و خودروهای بازار را نشان می دهد.
کراس اوور DS 6 با قیمت 330 میلیون تومان در طرح خرید نقدی با تخفیف 10 میلیون تومانی به خریداران عرضه می شود و در صورت انتخاب طرح اقساطی بدون بهره مشتریان می توانند با ارائه 205میلیون تومان پیش پرداخت از 125 میلیون تومان وام بدون سود با دوره بازپرداخت ٢٤ ماهه بهره مند شوند . اقساط ماهیانه این خودرو نیز 5.208.000 تومان است و به صورت فوری به متقاضیان تحویل داده می شود.
علاقه مندان به اين برنداروپايي، مي توانند جهت كسب اطلاعات تكميلي به وب سايت dsautomobiles.ir مراجعه نمايند.

برخی امکانات DS6 :

از ویژگی های خودرو DS6 می توان به موتور 1600 سی سی مجهز به توربو شارژ با قدرت 165 اسب بخار، کروز کنترل محدود کننده سرعت، سیستم هشدار نقاط کور، ترمز دستی الکترونیک، کنترل چسبندگی به جاده، نور بدرقه، ماساژور صندلی جلو، سیستم تصفیه هوا، مانیتور لمسی 7 اینچی، رینگ های 18 اینچی و… اشاره نمود.

برخی امکانات DS5 :

از امکانات این خودرو فرانسوی پر آپشن، می توان به موتور 1,6توربو با توان خروجی 160 اسب بخاری، ترمز دستی الکتریکی، هشدار دهنده نقاط کور، ماساژور و گرم کن صندلی، حافظه صندلی، هد آپ دیسپلی، کروز کنترل و محدود کننده سرعت ،نور بدرقه و … اشاره کرد.

مشخصات و برخی امکانات DS3 :

از ویژگی های این خودرو فرانسوی می توان به موتور 1200 سی سی مجهز به توربو شارژ و توان خروجی 110 اسب بخار اشاره کرد. گیربکس 6 دنده اتوماتیک، کروز کنترل محدود کننده سرعت، سیستم ترمز شهری فعال، نمایشگر باد تایر ها از دیگر ویژگی های فنی این خودرو می باشد.دوربین و سنسور دنده عقب، رینگ های 17 اینچی ، مانیتور لمسی 7 اینچی، سیستم صوتی HiFi خوشبو کننده هوا، نمایشگر باد تایر ها از دیگر آپشن های هاچ بک پرمیوم DS است.

DS 7 کراس بک، زیباترین طراحی سال

DS3 صاحب برترین موتور سال 2017

برند DS پرمیوم فرانسوی بربام رضایتمندی مشتریان

بررسی فنی DS7 Crossback در پاریس / مدرنیته به سبک فرانسوی (گزارش)

قیمت DS7 کراس بک تعیین شد/ DS7 با چه تیپ هایی به ایران می آید؟

((فیلم)) تست تصادف DS7 / این خودرو از لحاظ ایمنی در چه جایگاهی است ؟

جایگاه دوم مسابقات فرمول E مراکش به DS رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی