پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چری تیگو7

تیگو 7 ساختار شکن، جایگزینی مناسب برای کره ای های گران قیمت

چری تیگو 7 از شاسی بلندهای برتر و شاخص چینی بازار به شمار می رود که حالا با افزایش قیمت خودروهای وارداتی، گرایش به ان بیشتر از قبل شده و مدیران خودرو با در نظر گرفتن شرایط فروش ایده آل، خرید این شاسی بلند چینی را راحت تر از قبل کرده است. بازار خودرو کشور […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۲ اسفند ۱۳۹۶

چری تیگو 7 از شاسی بلندهای برتر و شاخص چینی بازار به شمار می رود که حالا با افزایش قیمت خودروهای وارداتی، گرایش به ان بیشتر از قبل شده و مدیران خودرو با در نظر گرفتن شرایط فروش ایده آل، خرید این شاسی بلند چینی را راحت تر از قبل کرده است.

بازار خودرو کشور طی چند ماه گذشته  ، تحت تاثیر بسته شدن سایت ثبت سفارش ، افزایش میزان تعرفه خودروهای وارداتی و در نهایت میزان افزایش قیمت ارز تغییرات گسترده ایی را تجربه کرده و می توان گفت بازار خودروهای وارداتی از همیشه ملتهب تر است.

خودروهای محبوب وارداتی به یکباره افزایش قیمت بی سابقه ایی را تجربه کرده اند و در پی این اتفاق، دایره مخاطبان آن ها محدودتر از همیشه شده است. این تغییر روند و افزایش قیمتها به طور خودکار فضای رقابت را برای لوکس ترین خودروی چینی که اخیرا رقابت خود را با دل و جرات در پس سایه کره ایی ها ، ژاپنی ها و اروپائی های خوش نام آغاز کرده بودند آسان تر می کند.

این روزها اگر بیشتر به خودروهای عبوری در خیابان ها دقت کنیدف به پررنگ تر شدن حضور چری تیگو 7 پی خواهید برد. این اتفاق حکایت از افزایش به یکباره فروش این شاسی بلند چینی دارد و روند افزایش فروش تیگو7 نشان از پذیرش و انتخاب آن توسط مشتریانی است که خواهان یک شاسی بلند لوکس و اسپرت هستند. شاید این خریداران  قبلا نیم نگاهی به شاسی بلندهای لوکس کره ایی داشتند، اما حالا با افزایش قیمت ها، باید به طور کامل این خودروها را فراموش کنند. در اینجا نقش چینی های با کیفیت و فنی پررنگ تر می شود. چینی هایی که  از نظر فنی و کیفیت ساخت فاصله کمی تا کره ای ها دارند و حالا فاصله قیمتی شان زیاد شده است.

این روزها با نزدیک شدن به سال نو ، بسیاری از هم وطنان با شور و شوق سال جدید همراه شده اند و تب خرید خودرو بالا گرفته. قطعا جدا از ویژگی های یک خودرو شرایط فروش مناسب و زمان تحویل سریع از پارامترهایی هستند که می توانند مشتری را به خرید تشویق کنند. چنانچه مدیران خودرو مثل گذشته بتواند روند مناسب اش در ایجاد شرایط فروش متنوع را ادامه دهد، این پارامتر نیز می تواند علاوه بر دیگر ویژگی های مثبت تیگو 7 ، به عاملی تاثیر گذار در فروش اش تبدیل شود.

چری تیگو 7 رقبایش را در پیست آزادی به چالش می کشد

آریزو 5 توربو چه در چنته دارد؟ / موشکافی فرزند تند و تیز چری

بررسی ام وی ام X22 / جشنواره تنوع در بازار کراس اوورهای کامپکت

رقابت چینی ها در آسمان هفتم/ مقایسه چری تیگو7 و بی وای دی S7

آریزو 5 بخریم یا فاو بسترن B30؟/ چینی هایی که سرشان به تنشان می ارزد!

تیگو7 سربلند در شرایط سخت/نتیجه آزمون 3000 کیلومتری لوکس ترین محصول چری

نگاه چری به تکنولوژی های آینده/ حضور چری آریزو5 خودران در نمایشگاه CES

گرمای بازار چینی ها، در زمستان سخت خودروهای وارداتی/گفت و گو با بابک صدرایی مدیر بازاریابی چری

چری تیگو7 پرچمدار چینی ها در رقابت با مدعیان

کسب بالاترین رضایتمندی کیفیت توسط ام وی ام ایکس22

عرضه موفق سه نسل ایکس33 ، نتیجه تحقیق و توسعه مدون

ثبت نام ام وی ام X33 و X22 با قیمت قطعی و سود مشارکت 18 درصد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی