پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جک S3

پیش فروش جک S3 (اسفند 96)

پیش فروش جک S3 توسط کرمان موتور با سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 15 درصد و تحویل خرداد ماه سال 97 اعلام می شود. پیش فروش جک S3 (اسفند 96) : مشخصات فنی جک S3 : پلت‌فرم S3 با جک j4 مشترک است و این کراس‌اوور کامپکت با طول 4325 میلی‌متر و فاصله […]

امیر
پنجشنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۶

پیش فروش جک S3 توسط کرمان موتور با سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 15 درصد و تحویل خرداد ماه سال 97 اعلام می شود.

پیش فروش جک S3 (اسفند 96) :

پیش فروش جک S3 (اسفند 96)

پیش فروش جک S3 (اسفند 96)

مشخصات فنی جک S3 :

پلت‌فرم S3 با جک j4 مشترک است و این کراس‌اوور کامپکت با طول 4325 میلی‌متر و فاصله محوری 2560 میلی‌متر فضای مناسبی در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. هم‌چنین صندوق بار 600 لیتری S3 خیال سرنشینان را در مسافرت‌های خانوادگی راحت می‌کند. یک پیشرانه 1.5 لیتری با توان 111 اسب‌بخار وظیفه تامین نیرو محرکه این کراس‌اوور 1.2 تنی را بر عهده دارد.این پیشرانه با شباهت فراوان‌اش به پیشرانه جک J5 دنده‌ای باعث شده تعمیرکاران با آن آشنایی بیش‌تری داشته باشند و برخلاف خودروهای جدید، در تامین لوازم و قطعات فنی مشکلی با آن حس نشود.گشتاور 146 نیوتن‌متری به چرخ‌های جلو منتقل شده و کشش قابل‌قبولی را برای S3 به ارمغان می آورد. 46 درصد بدنه S3 را ورق‌های فولادی محکم و 33 درصد آن را فولاد گالوانیزه تشکیل داده است و از نظر ایمنی چیزی از هایما S5 کم ندارد. پیشرانه S3 با یک گیرباکس CVT یا 6 سرعته دستی جفت می‌شود و کرمان‌موتور گیرباکس اتوماتیک را برای نسخه عرضه شده در بازار ایران انتخاب کرده تا از نظر راحتی رانندگی چیزی کم‌تر از هایما S5 نداشته باشد.

امکانات جک S3 :

جک S3 از موتور 1600 سی.سی چهار سیلندر با استاندارد آلایندگی یورو5 بهره می برد. جک S3 کراس اور شهری مجهز به گیربکس CVT و سیستم فرمان برقی EPS است.
از دیگر تجیهزات جک S3 می توان به ایربگ راننده و سرنشین جلو، کنترل فشار باد چرخ ها TPMS ،ABS+EBD، سیستم کنترل پایداری ESC، ترمز کمکی هیدورلیک HBA، سیستم کنترل ایستایی در سر بالایی HAC، سنسور پارک عقب، سان روف، Daylight، روشن شدن اتوماتیک چراغ های جلو با توجه به نور محیط، چراغ های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، آینه های جانبی با تنظیم برقی و گرمکن، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، کامپیوتر سفری، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی چرمی، سیستم پخش MP5، بلوتوث، ورودی AUX و USB، ورودی iPod و 6 بلندگو اشاره کرد.

زنگ خطری برای کراس اوورهای کامپکت/ مروری بر جک S3 محصول جدید کرمان موتور

اولین سری جک S3 به مشتریان تحویل شد

تمرکز بر فشردگی/ مقایسه هایما S5 و جک S3

کرمان موتور با افزایش تولید جک S3 و اکسنت رکورد می زند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی