پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان جوک

آرايش غليظ به سبك نیسان

جوك تنها يك كراس اورر نيست. جوك يك كراس اوور خاص اسپرت است. اين ادعا برداشتي از هماهنگي طراحي چراغ هاي جلو و عقب،‌ طراحي راز آلود كاپوت،‌ و تمامي خطوط مهاجم و سلطه جوي بدنه است كه هر ريشه اي از يك محصول معمولي را از اين نیسان كوچك ربوده است. در نگاه اول […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۳ اسفند ۱۳۹۶

جوك تنها يك كراس اورر نيست. جوك يك كراس اوور خاص اسپرت است. اين ادعا برداشتي از هماهنگي طراحي چراغ هاي جلو و عقب،‌ طراحي راز آلود كاپوت،‌ و تمامي خطوط مهاجم و سلطه جوي بدنه است كه هر ريشه اي از يك محصول معمولي را از اين نیسان كوچك ربوده است.

در نگاه اول شايد جوك شبيه خودروهاي اسپرت دو در به نظر برسد ولي عملا همچنان دو درب در عقب رو به فضاي مناسبي براي ديگر مسافران گشوده مي شود و اين هوشمندي در طراحي سهم بزرگي از هر دو دنياي اسپرت ها و 4 در ها به جوك هديه داده است.

شخصيت خاص اين كراس اوور اسپرت درست از لحظه اي كه درب اين خودرو را باز مي كنيد شما را متحير مي كند. صندلي هايي كه شمارا در بر ميگيرد تا از مشاهده امكانات پيش رويتان لذت ببريد. طراحي آمپرها،‌ كنسول وسط،‌ دستگيره ها و جزييات زيادي از جذابيت هاي بصري داخلي، سرعت و هيجان موتورهاي سنگين پيست ها را براي شما تداعي مي كند و كنتراست رنگ داخل كابين حتي ساعت ها رانندگي را براي شما هيجان انگيز ميكند. فضاي داخلي به نوعي طراحي شده است كه همراهان جوك براي سفرهاي شهري خود مشكلي نداشته باشند و قسمت بار نيز تمام فضايي كه براي قرار دادن چمدان يا خريد روزانه لازم داريد در اختيار شما قرار خواهد داد.

نیسان جوک

جوك گويا از دنيايي ديگر به زمين افتاده و بايد نيسان را بابت حفظ اين جذابيت تحسين كرد. حتي بدون توجه به آمار و صرفا با نگاهي به خيابان ها و مشاهده سمفوني رنگ هاي اين محصول،‌ به جرات مي توان گفت كه جوك با ورودش اندازه بازار كراس اوورها را بزگتر كرده است. شايد مزيت جوك نسبت به هم رده هايش در بازار فراموش نكردن اصالت خانوادگي اش باشد. در كنار طراحي مدرن و فراتر از زمان جوك،‌ همچنان عملكرد را فداي طراحي نكرده و روح نيسان در اين محصول جريان دارد. آپشن ها،‌ طراحي و عملكرد فني جوك،‌ فرزند خلف خانواده نيسان را تبديل به يكي ديگر از افتخارات اين برند در دوره عمرش كرده است. تمامي اين ويژگي ها باعث شده تا جوك جسور، مشتريان بسياري را از رقبايش در برندهاي ديگر جذب چهره سحرآميز خود بكند. نيسان اين موفقيت را مديون طراحان بي پرواي استوديو هاي طراحي اش است كه با آنكه سالها جوك در تيررس منتقدين طراحي بوده است اما باز با شناخت دقيق مشتريان هدف اين محصول بر طراحي خاص آن اصرار ورزيده اند و هر سال سهم چشمگيري از كيك بازار اين محصولات را براي خانواده نيسان به ارمغان آورده اند.

نیسان جوک

اين محصول در بازار ايران نيز به لطف خدمات وسيستم فروش متفاوت شركت جهان نوين آريا به عنوان نماينده رسمي نیسان در ايران،‌ موفق شد تا در مدت زمان كوتاهي از معرفي به بازار كارنامه خوبي كسب كند. شركت جهان نوين آريا شرایط فروش نیسان جوک در سه تیپ، اسکای پک، پلاتینیوم و اسپورت با تنوع رنگ و آپشن های مختلف ويژه فروش نوروزي ارائه ميگردد. شرايط و تسهيلات فروش اين خودرو داراي وام تا سقف 115 میلیون تومان و تحویل 5 روزه با پلاک خواهد بود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت جهان نوین آریا مراجعه فرمایید.

قیمت نیسان جوک اسپرت مشخص شد + شرایط فروش اقساطی

بررسی فنی نیسان جوک / شاسی بلندی که خنده به لبتان می آورد!

تیپ های مختلف نیسان جوک چه تفاوت هایی دارند؟ / 2 روی سکه جوک

نیسان ایکس تریل 2018 چه تفاوت هایی با قبل دارد؟

نیسان ایکس تریل 2018 به ایران می آید + قیمت و زمان آغاز فروش

کارنامه درخشان نیسان ایکس تریل در میزان رضایت مشتریان

عودت مابه‌التفاوت قیمت خودروهای جهان نوین آریا در صورت کاهش تعرفه ها

جهان نوین آریا در صدر جدول میزان رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش

فرمول متفاوت نیسان برای موفقیت در بازار ایران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی