پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

TVS Apache 200

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(5): آپاچی 200

سری آپاچی دست‌پخت یک کمپانی هندی به نام TVS است که امسال 11 ساله شده و در طول این سال‌ها در رقابت تنگاتنگ با دیگر موتورسازان هندی روزبه‌روز بهتر شده‌است و محصولات جذاب‌تری را به بازار عرضه می‌کند. پایگاه خبری جوان خودرو بررسی می کند : آپاچی اصلی‌ترین رقیب باجاج پالس در هند است و […]

امیر
دوشنبه - ۷ اسفند ۱۳۹۶

سری آپاچی دست‌پخت یک کمپانی هندی به نام TVS است که امسال 11 ساله شده و در طول این سال‌ها در رقابت تنگاتنگ با دیگر موتورسازان هندی روزبه‌روز بهتر شده‌است و محصولات جذاب‌تری را به بازار عرضه می‌کند.

پایگاه خبری جوان خودرو بررسی می کند :

آپاچی اصلی‌ترین رقیب باجاج پالس در هند است و به دلیل این‌که هر 2 موتورسیکلت در بازار ایران نیز موجود بوده و محبوب هستند، شرایطی مشابه هندی‌ها برای رقابت بین این دو تولیدکننده در ایران نیز حاکم شده. پس از معرفی موتورسیکلت باجاج پالس 200 سی‌سی، نوبت به آپاچی رسید تا برگ برنده خود را برای رقابت با این موتور رو کند.

TVS Apache 200

TVS Apache 200

آپاچی با عرضه مدل 200 خود نسخه ارتقاء یافته‌ای از آپاچی 180 را به بازار عرضه کرد که در کلاس موتورسیکلت‌های نیکد جا می‌گیرد. این موتور تهدیدی در قلمرو بازار باجاج NS200بوده و از فروش بسیار خوبی در بازار ایران برخوردار شده‌است. این موتورسیکلت از پیشرانه‌ای پرقدرت از نوع روغن خنک بهره گرفته و شتاب‌گیری بسیار خوبی را از خود به نمایش می‌گذارد.

TVS Apache 200

TVS Apache 200

20 اسب بخار قدرت دارد و در عرض 3.9 ثانیه به 60 کیلومتربرساعت دست پیدا می‌کند و هم‌چنین با توجه به وزن 148 کیلوگرمی‌اش، به 130 کیلومتربرساعت در بیشینه سرعت دست پیدا می‌کند. تعلیق دابل‌شاک در عقب و ترمزهای دیسکی برای چرخ‌های جلو و عقب در کنار رینگ‌های 17 اینچی با لاستیک‌های عریض و خروجی اگزوز دوکاناله از نقاط قوت آپاچی 200 به حساب می‌آیند.

TVS Apache 200

TVS Apache 200

جدیدترین محصول آپاچی از سیستم عیب‌یابی هوشمند بهره می‌برد که برای موتورسیکلت‌های کلاس نیکد کارایی زیادی دارد و اطلاعات سرعت و گیرباکس را روی نمایش‌گر تمام دیجیتالی خود که با نور پس‌زمینه واضح‌تر شده‌است به نمایش می‌گذارد. خرید رقیب اصلی باجاج پالس در بازار ایران بعد از افزایش قیمت‌ها در حال حاضر نزدیک به 11 میلیون تومان هزینه دارد.‌

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(4): رگال رپتور اسپایدر

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(3): هوندا کلیک

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران(2):سی اف موتو 150cc

معرفی جدیدترین موتورسیکلتهای بازار ایران (1): باجاج بوکسر

از پیست تا خیابان / کمپانی موتورسیکلت سازی Indian

بررسی فنی موتورسیکلت رگال رپتور دیتونا 250 / هارلی سواری با بودجه محدود!

بررسی موتورسیکلت هیوسانگ GTR250 / مسافری از کره!

دیدگاه خود را بنویسید

نظرات کاربران

  • محمد | 08/08/1399 در 00:12

    ای کاش ۱۱میایون بود نه ۷۵ میلیون

کیوسک مطبوعاتی