پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نسل جدید تیگوان

پیش فروش نوبهاری فولکس واگن تیگوان و پاسات (اسفند 96)

پیش فروش نوبهاری دو خودرو فولکس واگن تیگوان و فولکس واگن پاسات توسط ماموت خودرو به شرح زیر اعلام می شود. نظر به استقبال هموطنان عزیز از خودروهای تیگوان و پاسات، شرکت ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن در ایران؛ در آستانه بهار این محصولات را پیش فروش می‌کند. پیش‌فروش روز چهار‌شنبه 9/12/96 […]

امیر
سه شنبه - ۸ اسفند ۱۳۹۶

پیش فروش نوبهاری دو خودرو فولکس واگن تیگوان و فولکس واگن پاسات توسط ماموت خودرو به شرح زیر اعلام می شود.

نظر به استقبال هموطنان عزیز از خودروهای تیگوان و پاسات، شرکت ماموت خودرو به عنوان نماینده رسمی فولکس واگن در ایران؛ در آستانه بهار این محصولات را پیش فروش می‌کند. پیش‌فروش روز چهار‌شنبه 9/12/96 آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

فولکس واگن پایات

فولکس واگن پایات

پیش فروش نوبهاری فولکس واگن تیگوان و پاسات (اسفند 96) :

پیش فروش نوبهاری فولکس واگن تیگوان و پاسات (اسفند 96)

پیش فروش نوبهاری فولکس واگن تیگوان و پاسات (اسفند 96)

بررسی اجمالی فولکس واگن تیگوان :

تیگوان خودروی باکیفیت که در بازار اروپا یکی از محبوب ترین کراس اورهاست. این خودرو با پیشرانه 2 لیتری توربو شارژ در 4 سیلندر راونه بازار می شود. با تنظیماتی که روی میل سوپاپ و توربوشارژ انجام شده است، این پیشرانه در حال حاضر جزو یکی از بهترین پیشرانه های 2 لیتری جهان است که در گروه فولکس واگن و به خصوص آئودی مورد استفاده قرار می گیرد. این پیشرانه می تواند 180 اسب بخار نیرو در اختیار راننده تیگوان بگذارد و جالب انکه نمودار گشتاور تا 320 نیوتن متر بالا می رود و به همین دلیل شتاب 0 تا 100 این خودرو به حدود 7.7 ثانیه می رسد. این خودروی دو دیفرانسیل در سیکل ترکیبی 7.4 لیتر سوخت مصرف می کند.

فولکس واگن تیگوان

فولکس واگن تیگوان

حالت اقتصادی استارت/استاپ، فرمان برقی، مولتی مدیا پیشرفته 9.2 اینچی، سیستم تهویه مطبوع سه گانه، آینه های جانبی تاشو برقی مجهز به گرمکن، گرمکن نازل آب پاش، نمایشگر باد لاستیک، Auto Hold، کروز کنترل، سیستم هشدار خستگی راننده، سیستم کنترل سرعت در سراشیبی و چندین و چند امکان دیگر توسط فولکس واگن در این خودرو تعبیه شده است. تیگوان مجهز به 9 کیسه هوای ایمنی است. به گفته کارشناسان شرکت ماموت، این خودرو تست های فنی را در ایران به طور کامل پشت سر گذاشته اند و کاملا با شرایط جاده ای، سوخت و آب و هوای ایران کالیبره شده اند. نکته جالبی که در طمان تست خودروی تیگوان نظر همه را به خود جلب کرد، شتاب اولیه بالا این خودرو بود. ضمن این که نرمی عملکرد در عبور از دست اندازها نیز کاملا محسوس بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت volkswagen.ir مراجعه نمایید.

آدرس اینستاگرام :instagram.com/volkswagenir

ادرس تلگرام :t.me/volkswagenir

فولکس واگن پاسات و تیگوان با ماموت به شهر می آیند / گزارش تست درایو و بازدید از کارخانه

قیمت فولکس واگن تیگوان و پاسات توسط ماموت خودرو مشخص شد

فولکس واگن ، نسل جدید تیگوان را رونمایی کرد

ماموت خودرو به وعده اش پیش از موعد مقرر وفا كرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی