پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اخذ تندیس بلورین توسط کارگزاری بیمه سایپا

کارگزاری بیمه سایپا موفق به اخذ تندیس بلورین

شرکت کارگزاری رسمی بیمه سایپا در پانزدهمین همایش تعالی سازمانی به عنوان تنها شرکت بیمه ای موفق به اخذ تندیس بلورین شد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپا نیوز : شرکت کارگزاری رسمی بیمه سایپا در پانزدهمین همایش تعالی سازمانی که توسط سازمان مدیریت صنعتی در مرکز همایش های بین المللی […]

امیر
سه شنبه - ۸ اسفند ۱۳۹۶

شرکت کارگزاری رسمی بیمه سایپا در پانزدهمین همایش تعالی سازمانی به عنوان تنها شرکت بیمه ای موفق به اخذ تندیس بلورین شد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپا نیوز :

شرکت کارگزاری رسمی بیمه سایپا در پانزدهمین همایش تعالی سازمانی که توسط سازمان مدیریت صنعتی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد، از بین 69 شرکت و از لحاظ تعالی توسعه قابلیت های سازمانی و ارتقای سطح بهره وری که از مهمترین اهداف اقتصادی کشور است، مورد ارزیابی قرار گرفته و به عنوان تنها شرکت بیمه ای موفق به اخذ تندیس بلورین این همایش شد.

در این مراسم که با حضور محمدعلی محمدی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، منصور معظمی معاون وزیر صنعت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و سید حسین هاشمی قائم مقام وزیر کشور برگزار شد، تندیس بلورین به حسین بزرگ نژاد مدیر عامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه سایپا اهدا شد.

براساس این گزارش شرکت کارگزاری بیمه سایپا برای دومین دوره متوالی در صنعت بیمه موفق به دریافت تندیس بلورین در بین شرکت های خدماتی شده است.

شایان ذکر است این شرکت در هفته گذشته موفق به کسب رتبه نخست بهره وری کل عوامل و بازده فروش از سازمان مدیریت صنعتی در میان موسسات بیمه ای در  همایش (IMI 100) انتخاب 100 شرکت برتر اقتصادی ایران، موفق به کسب جایزه بین­المللی (IOC-Brokerage  Awards 2017) سازمان خلاق و نوآور در خدمات کارگزاری از سوی اتحادیه اروپا و دریافت 3 نشان ملی از هشتمین اجلاس روسای آیتک شد.

گفتنی است شرکت کارگزاری بیمه سایپا با بهره گیری از توانمندی بیمه گران و با تکیه بر قابلیت ها و شبکه گسترده فروش نسبت به انجام مشاوره بیمه ای و ارائه مناسب ترین پوشش با نرخ و شرایط و خدمات پس از آن به گروه خودروسازی سایپا و دیگر مشتریان اقدام می کند و در این مسیر مشاوره موثر،کمترین نرخ و مناسب ترین شرایط بیمه ای، برند معتبر، سهولت دسترسی و ارتباط اختصاصی را فراهم کرده و به طور مستمر به دنبال طراحی محصولات جدید، خاص و متناسب با نیاز مشتریان است.

آرمان بزرگ شرکت کارگزاری رسمی بیمه سایپا در سال های آینده دست یابی به جایگاه سوم سهم بازار بیمه کشور است که با افزایش روز به روز محصولات و کیفیت خدمات به این مهم دست خواهد یافت.

گسترش همکاری ولووتراکس و سایپادیزل

هدف گذاری سایپا سیتروئن برای برتر شدن در گروه PSA

حداقل داخلی سازی 50 درصدی برای محصولات جدید سایپا

تولید 850 هزار دستگاه خودرو در سایپا، هدف گذاری سال 97

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی