پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بوگاتی تایپ 57 SC

بوگاتی کلاسیک چقدر قیمت خورد ؟

یک دستگاه خودرو بوگاتی کلاسیک تایپ 57 SC آتلانتیک مدل 1936، عنوان بهترینِ بهترین‌های کلاسیک پنینسولا (Peninsula Classics Best of the Best Award) را در پاریس به خود اختصاص داد. در این مسابقه، هر ساله 8 خودرو برنده در 8 مسابقه از سراسر جهان، گرد هم آمده و از میان آنها استثنایی‎ترین خودرو موتوری دنیا […]

امیر
چهارشنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۶

یک دستگاه خودرو بوگاتی کلاسیک تایپ 57 SC آتلانتیک مدل 1936، عنوان بهترینِ بهترین‌های کلاسیک پنینسولا (Peninsula Classics Best of the Best Award) را در پاریس به خود اختصاص داد.

در این مسابقه، هر ساله 8 خودرو برنده در 8 مسابقه از سراسر جهان، گرد هم آمده و از میان آنها استثنایی‎ترین خودرو موتوری دنیا انتخاب می‎شود. خودرو بوگاتی کلاسیک مذکور یکی از با ارزش‎ترین خودروهای دنیاست. این خودرو در سال 1971 به قیمت 59 هزار دلار، در یک حراجی به فروش رسید. در آن زمان چنین قیمتی، یک رکورد به حساب می‎آمد.

بوگاتی تایپ 57 SC

بوگاتی تایپ 57 SC

در سال 2012، رئيس فروشگاه‎های والمارت، راب والتن (Rob Walton) آن را به قیمت 40 میلیون دلار خریداری کرد. در حال حاضر، این خودرو به راب و ملانی والتن و موزه خودرو مالین (Mullin Automotive Museum) تعلق دارد. در سال 1935، ژان بوگاتی مفهومی آئغولیت (Aérolithe) را طراحی کرد که به الگویی برای طراحی این مدل تبدیل شد.

هزینه های عجیب نگهداری از تنها کانسپت بوگاتی ویژن GT جهان

اشتهای تمام نشدنی بوگاتی شیرون

استون مارتین در حال توسعه خودرویی سریعتر از بوگاتی کایرون

بوگاتی کایرون 1500 اسب بخاریست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی