پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بازار خودرو داخلی

خودروی داخلی 1 تا 8 میلیون تومان گران تر شده است!

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو به “جوان خودرو” گفت: قیمت خودروهای داخلی یک تا هشت میلیون تومان افزایش یافته است. سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو در خصوص بازار خودرو در آستانه عید اظهار داشت: همیشه در آستانه عید نورورز بازار خودرو […]

javankhodro
چهارشنبه - ۹ اسفند ۱۳۹۶

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو به “جوان خودرو” گفت: قیمت خودروهای داخلی یک تا هشت میلیون تومان افزایش یافته است.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو در خصوص بازار خودرو در آستانه عید اظهار داشت: همیشه در آستانه عید نورورز بازار خودرو رونق میگرفت اما امسال بازار رکود عجیبی را تجربه می کند اما آنهایی مه مجبور به خرید هستند به هر حال خودرو خریداری می کنند.

وی در خصوص افزایش قیمت برخی خودروهای داخلی گفت: خودروهای داخلی از یک میلیون و 800 هزار تا 8 میلیون تومات افزایش قیمت داشته اند برای مثال قیمت کارخانه  پژو پارس ای ال ایکس 39 میلیون و 400 هزار تومان است اما در بازار خودرو 45 میلیون و500 هزار تومان به فروش می رسد یعنی بیش از 5 میلیون افزایش قیمت و یا دنا پلاس48 میلیون و 500 هزار تومان بوده اما الان 56 میلیون و 900 هزار تومان فروحته می شود.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو با اشاره به دو نرخی بودن بازار خودرو عنوان کرد: علت این افزایش قیمت کمبود عرضه است و بازار خودرو به نوعی در دست خودروسازان است و اگر روزی خودر به بازار عرضه نشود بدلیل روند صعودی تقاضا قیمت ها به طور طبیعی افزایش می یابد.

موتمنی در خصوص بازار خودروهای خارجی تصریح کرد: خودروهای وارداتی با کاهش قیمت مواجه بودند و با وجود باز شدن سامانه ثبت سفارش ،خودرویی به بازار اضافه نشده اما قیمت ها هم کمتر شده مثلا سانتافه با قیمت 355 میلیون به فروش می رسید که الان با قیمت 295 میلیون تومان فروخته می شود.

بیشتر بخوانید:

پرفروش ترین خودروهای وارداتی و داخلی در سال 96/ رنو با تلیسمان و کولئوس در صدر جدول

شناسایی خودروهای وارداتی غیر قانونی و معرفی آنها برای برخورد با متخلفان

بازار خودروهای وارداتی در تب گرانی می سوزد

قیمت خودروهای وارداتی در مسیر کاهش

آیا با اجرای استانداردهای جدید، کف قیمت خودرو بالا می رود؟

آیا با اجرای استانداردهای جدید، کف قیمت خودرو بالا می رود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی