پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران خودرو

جشن هفتمین سالگرد باشگاه هواداران مدیران خودرو برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو ، روز گذشته مدیران خودرو تعداد زیادی از اعضای باشگاه هواداران خود را از سراسر کشور به بولینگ باشگاه انقلاب دعوت کرد تا ساعاتی را در کنار خانواده هایشان خوش بگذرانند و اعضا با یکدیگر تعامل داشته باشند. امروزه داشتن باشگاه مشتریان برای برندها، یکی از ابزارمفید برای […]

javankhodro
جمعه - ۱۱ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری جوان خودرو ، روز گذشته مدیران خودرو تعداد زیادی از اعضای باشگاه هواداران خود را از سراسر کشور به بولینگ باشگاه انقلاب دعوت کرد تا ساعاتی را در کنار خانواده هایشان خوش بگذرانند و اعضا با یکدیگر تعامل داشته باشند.

امروزه داشتن باشگاه مشتریان برای برندها، یکی از ابزارمفید برای بازاریابی بهتر و حرکت در مسیر مشتری مداری به حساب می آید. داشتن برنامه های ویژه برای مشتریانی که عضو باشگاه هستند، علاوه بر ایجاد حس بهتر پس از خرید، کمک به سزایی می کند به شنیدن صدا و نقطه نظرات مشتریان.

شرکت مدیران خودرو 7 سالیست که باشگاه هواداران را راه اندازی کرده و در نوع خود موفق ترین باشگاه را داشته است. عضوگیری گسترده و برنامه ها متنوع از نقاط قوت این باشگاه است.

بابک صدرایی مدیر بازاریابی چری گفت: هر نهاد یا سازمان اقتصادی اگر بخواهد موفق باشد باید مشتریان وفادار داشته باشد، در این سال ها باشگاه هواداران مدیران خودرو همواره در کنار ما بوده است و اعضای آن توانسته اند به ما کمک کنند  و رهنمون های زیادی داشته باشند. ما در سراسر کشور برنامه های متعددی برای این باشگاه خواهیم داشت. در پایان هم ضمن تشکر از واحد بازاریابی، سال نو را به همه مشتریان عزیز تبریک می گوییم.

پای صحبت چند مشتری نشستیم. امیر زارعیان از بابلسر مالک یک دستگاه چری تیگو5 مدل 95 است. خودروی خود را از یکی از نمایندگان شمال کشور خریداری کرده و ز زمان تحویل خودرو و ارائه خدمات پس از فروش رضایت دارد. خودروی او 32000 کیلومتر کار کرده و به خبرنگار جوان خودرو می گوید: تا امروز هیچ هزینه ای در زمان گارانتی از ما اخذ نشده و ایرادهای جزئی در سیستم تعلیق و کمک فنرها در زمان مناسب و بدون هیچ هزینه ای برطرف شده است. قبلا هم از محصولات مدیران خودرو نظر MVM 530 و MVM X33 داشته ام و حالا از خرید تیگو5 رضایت دارم. شاید حتی بخواهم به تیگو7 فکر کنم. آمدن به برنامه های کلوپ هواداران باعث آشنایی من با چند تن از مالکان تیگو5 در شهرهای دیگر شده که در فضایی دوستانه با هم به بحث پیرامون خودروهایمان پرداختیم.

مدیران خودرو

پژمان قنبری 40 ساله، از کرج نیز مالک یک دستگاه تیگو5 فیس لیفت است. از روند تامین قطعات و سرویس دهی در دوران گارانتی رضایت دارد. او در پاسخ به نحوه برخورد پرسنل نمایندگی به خبرنگار جوان خودرو گفت: برخورد هنگام خرید خیلی خوب است، اما گاهی اوقات پرسنل نمایندگی شهر ما در زمان مراجعه به بخش خدمات پس از فروش، برخورد مناسبی نمی کند که البته آنقدرها هم موضوع حادی نیست! اما با توجه به اینکه من مدرس دوره های فروش در دانشگاه هستم، پیشنهاد می کنم که پرسنل بخش تعمیرگاهی هم آموزش های لازم را در مورد نحوه برخورد با مشتری ببینند. تا به حال چند باری دعوت به برنامه های باشگاه هواداران شده بودم اما خیلی جدی نمی گرفتم، امروز که فرصت شد تا در برنامه شرکت کنم خوشحالم و از این به بعد باز هم شرکت خواهم کرد.

مدیران خودرو

آلبوم عکس ها:

 

بیشتر بخوانید:

گزارش دومین قرعه کشی سفر به روسیه / 3 بانوی خوش شانس، برنده مدیران خودرو

گزارش مراسم اولین دوره قرعه کشی جام جهانی روسیه

مراسم قرعه کشی کمپین “هیجان جام‌جهانی با مدیران خودرو”

نمایشگاه خودرو اصفهان (6) / مدیران خودرو هفتمین سالگرد ورود ایکس 33 به بازار ایران را در اصفهان جشن می گیرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی