پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای i20

هیوندای i20 آپشنال هم آمد/ امکانات و قیمت جدید برای هاچ بک پرفروش کرمان موتور

شرکت کرمان موتور به عنوان شریک نماینده رسمی کمپانی هیوندای کره در ایران، به تازگی i20 مونتاژ داخل را با امکانات بیشتری عرضه کرده و برای هیوندای i20 آپشنال قیمت و شرایط فروش جدیدی در نظر گرفته است. کرمان موتور قیمت هیوندای i20 آپشنال را  ۱۱۵ میلیون تومان اعلام کرده و این خودرو از خرداد 97 […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۱۴ اسفند ۱۳۹۶

شرکت کرمان موتور به عنوان شریک نماینده رسمی کمپانی هیوندای کره در ایران، به تازگی i20 مونتاژ داخل را با امکانات بیشتری عرضه کرده و برای هیوندای i20 آپشنال قیمت و شرایط فروش جدیدی در نظر گرفته است.

کرمان موتور قیمت هیوندای i20 آپشنال را  ۱۱۵ میلیون تومان اعلام کرده و این خودرو از خرداد 97 به مشتریان تحویل داده می شود. سود مشارکت این طرح ۱۸ درصد و سود انصراف ۱۵ درصد اعلام شده است. در این طرح فروش امکان پیش خرید خودرو به صورت اقساطی نیز وجود دارد.

بروزرسانی:

پیش فروش هیوندای i20 (فروردین 97)

پیش از این بهای رسمی هیوندای i20 معمولی کمتر از ۹۷ میلیون تومان اعلام می شد و حال با اضافه شدن برخی امکانات قیمت آن بیش از ۱۵ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. با این حال و در شرایطی که قیمت خودروهای ورداتی به دلیل نوسان نرخ ارز و افزایش تعرفه ها تغییر کرده است، هیوندای i20 به لطف تولید شدن داخل کشور، قیمت نسبتا معقولی نسبت به دیگر خودروهای روز دارد.

شرایط فروش هیوندای I20

امکانات جدید هیوندای i20 آپشنال

سنسور نور، استارت دکمه ای و ورود به خودرو بدون کلید، امکانات جدیدی هستند که به هیوندای i20 آپشنال اضافه شده اند. در حال حاضر شرکت کرمان موتور کاتالوگ رسمی در حال حاضر شرکت کرمان موتور کاتالوگ رسمی هیوندای i20 آپشنال را منتشر نکرده و در بخشنامه فروش آن تنها نام این 2 آپشن جدید به چشم می خورد. برخی احتمال می دهند که کرمان موتور امکانات دیگری هم به هیوندای i20 اضافه خواهد کرد. چرا که مواردی همچون تعدادی از ایربگ ها سانروف نیز همزمان با شروع تولید هیوندای i20 از فهرست امکانات آن حذف شد.

نسل اول هیوندای i20 در سال 2008 معرفی شد و در سال 2014 نیز دست‌خوش تغییراتی قرار گرفت. هیوندای i20 همواره در بازار ایران حضوری پررنگ داشته و خوشبختانه کرمان موتور جدیدترین مدل ان را به خط تولید اورده است.

هیوندای i20 جدید در 2 نوع 3 و 5 درب در بازارهای جهانی عرضه شده. هم‌چنین در برخی کشورها با نام elite شناخته می‌شود و کشورهایی مثل ترکیه و هند نیز هم‌چون ایران آن‌ را تولید می‌کنند. اما در بازار ایران تنها نسخه 5 درب با قدرتمندترین پیشرانه موجود برای i20 عرضه می‌شود. طراحی ظاهری i20 جدید با فلسفه جدید هیوندای به‌نام مجسمه سیال 2 هم‌خوانی دارد و نسبت به قبل جذاب‌تر و به‌روزتر است.

هیوندای i20

مشخصات فنی هیوندای i20

هیوندای i20  از پیشرانه 4 سیلند 1368 سی‌سی برخوردار است. این پیشرانه از تکنولوژی پاشش چندنقطه‌ای MPi بهره می‌برد و می‌تواند 98 اسب‌بخار قدرت و 134 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. هم‌چنین این پیشرانه با یک گیرباکس 4 سرعته اتوماتیک جفت می‌شود. i20 با پیشرانه کم‌مصرف و ابعاد جمع‌وجورش برای تردد در شهرهای شلوغ طراحی شده تا در مسیرهای پرترافیک و طولانی راننده را خسته نکند.

جهش ژنتیکی هیوندای i20 / مقایسه نسخه وارداتی و تولید داخل

پیش فروش هیوندای آزرا با 9 میلیون تخفیف (اسفند 96)

فروش اقساطی النترا 2018 وارداتی (اسفند 96)

فروش اقساطی سانتافه 2017 (اسفند 96)

باشگاه داری به سبک کرمان موتور / اولین گردهمایی اعضای باشگاه مشتریان کرمان موتور برگزار شد

معرفی هیوندای سانتافه 2019 / ترکیب جدید محبوب ترین مدل هیوندای نزد ایرانی ها

پرچمدار هیوندای در مسیر ایران/ هیوندای آزرا ۲۰۱۸ را بهتر بشناسیم

3 هیچ به نفع کره! اولین تست جمعی محصولات هیوندای کرمان موتور

تحویل هیوندای های ثبت نامی کرمان موتور با قیمت قید شده در قرارداد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی