پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آریو اتوماتیک

فروش فوری اقساطی آریو اتوماتیک (اسفند 96)

فروش فوری اقساطی آریو اتوماتیک توسط گروه خودروسازی سایپا با تحویل 7 روزه و در اسفند ماه سال جاری اعلام می شود. بروزرسانی: فروش ویژه اقساطی آریو اتوماتیک اعلام شد به اطلاع متقاضیان محترم محصولات سایپا میرساند، شرايط فروش خودروی آريو اتوماتيک با مدل 97 از تاريخ ابلاغ بخشنامه مطابق جدول ذيل جاری میگردد. فروش […]

امیر
سه شنبه - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

فروش فوری اقساطی آریو اتوماتیک توسط گروه خودروسازی سایپا با تحویل 7 روزه و در اسفند ماه سال جاری اعلام می شود.

بروزرسانی:

فروش ویژه اقساطی آریو اتوماتیک اعلام شد

به اطلاع متقاضیان محترم محصولات سایپا میرساند، شرايط فروش خودروی آريو اتوماتيک با مدل 97 از تاريخ ابلاغ بخشنامه مطابق جدول ذيل جاری میگردد.

فروش فوری اقساطی آریو اتوماتیک (اسفند 96) :

فروش فوری اقساطی آریو اتوماتیک (اسفند 96)

فروش فوری اقساطی آریو اتوماتیک (اسفند 96)

– با توجه به محدود بودن تعداد فروش در صوزت تكميل ظرفيت ، اطلاعيه غير فعال خواهد شد.

مشخصات فنی آریو اتوماتیک :

آریو مجهز به پیشرانه ۱.۶ لیتری تیپ رویال به عنوان فول‌ترین نسخه موجود در ایران، از آپشن‌های متنوعی نظیر سانروف برقی، صفحه نمایش، ۴ عدد ایربگ و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک بهره می‌برد.

زوتی برای Z300 ابتدا از پیشرانه ۱.۵ لیتری متسوبیشی استفاده کرده بود که چندان مورد استقبال واقع نشد و به سرعت جایش را به پیشرانه دیگری از خانواده پیشرانه های میسوبیشی داد که این بار با یک گیرباکس ۴ سرعته تیپ ترونیک جفت شده است.

البته همچنان سایپا آریو را با دو پیشرانه ۱.۵ و ۱.۶ لیتری عرضه می‌کند. که نسخه ۱.۵ لیتری در دو تیپ استاندارد و الگانت و نسخه ۱.۶ لیتری در دو تیپ الگانت و رویال به فروش می‌رسد. لازم به ذکر است نسخه‌های مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری، از گیرباکس ۵ سرعته دستی برخوردارند.

پیشرانه ۱.۶ لیتری آریو همان پیشرانه ای است که در میتسوبیشی لنسرهای مونتاژ شده در چین مورد استفاده قرار می گیرد. این پیشرانه۱۱۲  اسب بخار قدرت و ۱۵۱ نیوتون متر گشتاور تولید می کند. آریو شاید خودرو تیز و چابکی نباشد و نتوان از آن انتظار رانندگی پرهیجانی داشت، اما استفاده از گیرباکس اتوماتیک باعث شده تا رانندگی با آن در شهرهای شلوغ ساده باشد و از طرفی تعویض نرم دنده‌ها احساس آرامش رانندگی با آریو را دوچندان می کند.

  نرمی بیش از حد سواری آریو باعث شده تا قابلیت مانور پذیری مناسبی نداشته باشد. اما همین سواری نرم نظر خانوده های ایرانی را به سوی خود جلب می کند. آریو موفق شده تا ۵ ستاره موسسه ایمنی C.NCAP را کسب کند  و می‌توان گفت از نظر ایمنی از بعضی خودروهای هم وطن‌اش با قیمت بالاتر نیز ایمن‌تر است. همچنین صندوق بار بزرگ و مصرف سوخت مناسب، از دیگر نقاط مثبت مهمان چینی سایپا به شمار می روند.

آغاز فروش محصولات سایپا در جشنواره نوروزی

آریو ، مسافر چینی مهمان سایپا

مامور مخفی سایپا در هند / بررسی احتمال تولید محصول جدید سایپا با همکاری رنو هندوستان

تنوع در سبد محصولات سایپا

شرایط فروش تاکسی آریو با تسهیلات در تهران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی