پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

جهان نوین آریا-نیسان

تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به جهان نوین آریا رسید

شرکت جهان نوین آریا ، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ژاپن در ایران، به عنوان تنها شرکت در صنعت خودرو موفق به کسب تندیس و گواهینامه پنجمین دوره رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران شد. به نقل از روابط عمومی شرکت جهان نوین آریا، مراسم تقدیر از حامیان حقوق مصرف کننده […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۵ اسفند ۱۳۹۶

شرکت جهان نوین آریا ، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ژاپن در ایران، به عنوان تنها شرکت در صنعت خودرو موفق به کسب تندیس و گواهینامه پنجمین دوره رعایت حقوق مصرف کنندگان استان تهران شد.

به نقل از روابط عمومی شرکت جهان نوین آریا، مراسم تقدیر از حامیان حقوق مصرف کننده استان تهران در تاریخ 96/12/14در محل هتل اسپیناس پالاس تهران با حضور مسئولین کشوری و استانی به منظور قدردانی و معرفی 56 واحد حامی حقوق مصرف کننده در تمامی صنایع فعال در کشور برگزار شد.

شرکت جهان نوین آریا، نماینده رسمی فروش و خدمات پس از فروش نیسان ژاپن در ایران، در طی ارزیابی های انجام شده توسط کمیته فنی با حضور دستگاه های متولی همچون سازمانهای صنعت معدن و تجارت، حمایت از مصرف کنندگان، استاندارد ، امور اقتصادی و دارایی و نهادهای تخصصی استانی مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت با افتخاربه عنوان تنها شرکت در صنعت خودرو موفق به کسب لوح تندیس رعایت حقوق مصرف کننده در صنعت خودرو گردید.

تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان خودرو-جهان نوین آریا

لازم بذکر است، این تندیس طی مراسمی رسمی به صورت سالانه به واحدهای منتخب و برگزیده خدماتی و تولیدی در طی ارزیابی های گسترده اعطا می شود.

رتبه نخست میزان رضایتمندی مشتریان از فروش برای دومین بار متوالی به جهان نوین آریا رسید

سرویس و خدمات تخصصی، در محل مشتریان جهان نوین آریا(فیلم)

آرايش غليظ به سبك نیسان

صدر نشین بازار نیسان / ایکس تریل پرفروش ترین SUV نیسان

نیسان ایکس تریل 2018 به ایران می آید + قیمت و زمان آغاز فروش

کارنامه درخشان نیسان ایکس تریل در میزان رضایت مشتریان

فرمول متفاوت نیسان برای موفقیت در بازار ایران

بررسی فنی نیسان جوک / شاسی بلندی که خنده به لبتان می آورد!

قیمت نیسان جوک اسپرت مشخص شد + شرایط فروش اقساطی

قیمت نیسان ایکس تریل با تعرفه جدید اعلام شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی