پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خودرو معلولین

تولید خودرو متناسب با نیاز جانبازان توسط گروه خودروسازی سایپا

مهندس محسن جهرودی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با تولید خودرو متناسب با جانبازان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : در این دیدار که در فضایی […]

امیر
شنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۶

مهندس محسن جهرودی، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با تولید خودرو متناسب با جانبازان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :

در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد حجت الاسلام شهیدی با تقدیر از فعالیت های دست اندر کاران صنعت خودروی کشور توجه به تولید داخل واشتغال را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی یک امر ضروری برای اقتصاد کشور دانست و تصریح کرد: باحرکت به سمت کیفی سازی، صنعت خودروی کشور می تواند نمونه ای از توان تولید داخل با معیارهای جهانی باشد.

حجت الاسلام شهیدی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران یک نهاد فرهنگی وخدمت رسان است گفت: توجه به نیازها و اولویت های جامعه عزیز و معزز ایثارگران و جانبازان همواره مد نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.

وی با اشاره به ضرورت تکریم جانبازان و برطرف کردن نیازهای آنان اظهار داشت: از گروه خودروسازی سایپا می خواهیم در جهت رفع برخی نیازهای جانبازان، خودرویی را طراحی کند که دارای قابلیت ها و ویژگی هایی خاص برای این قشر عزیز باشد.

نماینده ولی فقیه و معاون رئیس جمهور همچنین با اشاره به ضرورت نوسازی در آمبولانس های مراکز توانبخشی و درمانی گفت: در بنیادشهید و امور ایثارگران این آمادگی وجود دارد که از ظرفیت گروه خودروسازی سایپا برای تامین آمبولانس های مورد نیاز بنیاد شهید وارد مذاکره شده و قرارداد همکاری داشته باشد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی گفت: ما مدیون جانفشانی ها و فداکاری های شهدا، ایثارگران و خانواده های معزز آنان هستیم و دیدار افتخارآمیز با حجت الاسلام والمسلمین شهیدی را یک فرصت برای خدمت رسانی بیشتر وشایسته به جامعه بزرگ ایثارگران کشور می دانیم.

وی افزود: از خودگذشتگی شهدا و جانبازان و صبر و استقامت خانواده های مکرم آنان موضوعی نیست که از یاد ملت ایران برود و مردم سرافراز ایران عزیز همیشه قدردان این ایثارگری ها خواهند بود.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به توانمندی ها و ظرفیت های عظیم این گروه خودرو سازی تصریح کرد: ما یک مجموعه بزرگ صنعتی هستیم که می توانیم خدمات مناسب و خوبی را به جامعه ایثارگری ارائه دهیم.

وی افزود: خدمت به خانواده شهدا، جامعه جانبازان و ایثارگران را برای خود افتخار می دانیم و ارائه هر نوع خدمت به این جامعه معزز را ادای دینی به از خودگذشتگی و جانفشانی های این عزیزان و خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی می دانیم.

جهرودی در ادامه به تشریح وضعیت صنعت خودروسازی در کشور پرداخت و تصریح کرد: با توجه به اینکه تولید خودرو در گروه سایپا یک رشد صعودی داشته است برای سال آینده در کنار افزایش و تنوع تولید به افزایش کیفیت محصولاتمان توجه ویژه ای خواهیم داشت.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا پاسخگویی مناسب به نیازهای مشتریان را از اولویت های کاری گروه سایپا عنوان کرد و اظهار داشت: در سال های اخیر گروه سایپا به تولید محصولات جدید متناسب با سلیقه و نیاز مردم پرداخته است که توسعه و گسترش آن اکنون به صورت ویژه در دستور کار متخصصان ما در گروه خودروسازی سایپا قرار دارد.

وی در پایان با استقبال از موارد مطرح شده از سوی حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ابراز امیدواری کرد این دو مجموعه در آینده همکاری های خوبی داشته باشند.

بازگشت سایپا به مدار تولید

سکوی اول تولید خودرو در ایران توسط سایپا با شوک مدیریتی

گسترش برنامه های مشترک سایپا و سیتروئن

راه اندازی سامانه های جدید درخواست امداد خودرو سایپا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی