پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رنو تلیسمان و کولئوس

جشنواره فروش بهاری رنو (اسفند 96)

جشنواره فروش بهاری رنو توسط نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران برای دو خودرو رنو تلیسمان و رنو کولئوس اعلام می شود. جشنواره فروش بهاری رنو (اسفند 96) : امکانات رفاهی رنو تلیسمان : برای تلیسمان‌های عرضه شده در ایران 2 تیپ پایه و فول در نظر گرفته شده که در حال حاضر نگین […]

امیر
یکشنبه - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

جشنواره فروش بهاری رنو توسط نگین خودرو نماینده رسمی رنو در ایران برای دو خودرو رنو تلیسمان و رنو کولئوس اعلام می شود.

جشنواره فروش بهاری رنو (اسفند 96) :

جشنواره فروش بهاری رنو (اسفند 96)

جشنواره فروش بهاری رنو (اسفند 96)

امکانات رفاهی رنو تلیسمان :

برای تلیسمان‌های عرضه شده در ایران 2 تیپ پایه و فول در نظر گرفته شده که در حال حاضر نگین خودرو تنها نسخه فول‌آپشن را به فروش می‌رساند. تنظیمات صندلی‌های جلو در نسخه فول‌آپشن مشکل‌پسندان را راضی می‌کند. گرمکن، ماساژور و تنظیمات برقی مواردی هستند که رنو برای صندلی‌های جلو تلیسمان در نظر گرفته. عملکرد سیستم صوتی BOSE با ۱۱ بلندگو و ۲ ساب‌ووفر نیز قابل‌توجه است و تنظیمات آن از طریق مانتیور ۸.۷ اینچی تبلت مانند روی کنسول مرکزی انجام می‌شود. گرافیک صفحه کیلومترشمار جذاب است و با تغییر حالات رانندگی، رنگ‌بندی آن نیز تغییر پیدا می‌کند و در کنار سامانه هدآپ‌دیسپلی، تجربه‌ای جالب از رانندگی با تلیسمان رقم می‌زند. سیستم اطلاعات و سرگرمی تلیسمان با نام R.LINK شناخته می‌شود. این سامانه سرعت عمل مناسبی دارد و کار کردن با آن راحت است.

مشخصات فنی رنو کولئوس:

بدنه 4670 میلی متر طول دارد و افزایش طول 150 میلی متری را نسبت به قبل تجربه کرده است. همین باعث شده تا فضای سرنشینان ردیف عقب جادار باشد. البته عدم وجود صندلی های ردیف سوم در مقایسه با رقبایی مثل سانتافه و سورنتو می تواند برای کولئوس دردسر ساز باشد. کولئوس جدید بر خلاف تلیسمان یک پیشرانه اتمسفریک (تنفس طبیعی) را در دل خود جای داده. این پیشرانه 2.5 لیتری 171 اسب بخار قدرت در دور 6000 تولید می کند و از این نظر شرایط مشابهی با توسان دارد. گشتاور 226 نیوتن متری توسط یک گیرباکس CVT ایکس ترونیک به هر چهار چرخ منتقل می شود.

یک روح در ۲ بدن!/ مقایسه و بررسی نیسان ایکس تریل و رنو کولئوس

نحوه استفاده از نمایشگاه مجازی رنو کولئوس

تجربه 350 کیلومتر رانندگی با رنو تلیسمان (گزارش)

موج تنوع در بازار وارداتی‌ها/ مقایسه رنو تلیسمان و فولکس واگن پاسات

پرفروش ترین خودروهای وارداتی و داخلی در سال 96/ رنو با تلیسمان و کولئوس در صدر جدول

در محدوده قیمت 200 میلیون ، رنو تلیسمان یا هیوندای سوناتا

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی