پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و M8

تعریف دوباره واژه لاکچری در سبد محصولات M/ معرفی ب ام و M8 گرن کوپه

یکی از مهمترین رویدادهای نمایشگاه خودرو ژنو 2018، معرفی ب ام و M8 گرن کوپه بود. فست بک اسپرتی که از سوی ب ام و به جنگ پورشه پانامرا و مرسدس بنز AMG GT سدان می رود.  با معرفی این کانسپت، بخش M بدنبال تعریف دوباره واژه لاکچری در میان محصولاتش است. ب ام و M8 […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶

یکی از مهمترین رویدادهای نمایشگاه خودرو ژنو 2018، معرفی ب ام و M8 گرن کوپه بود. فست بک اسپرتی که از سوی ب ام و به جنگ پورشه پانامرا و مرسدس بنز AMG GT سدان می رود.  با معرفی این کانسپت، بخش M بدنبال تعریف دوباره واژه لاکچری در میان محصولاتش است.

ب ام و M8 گرن کوپه فعلا به صورت خودرویی کانسپت نمایش داده شده و ب ام و رسماً اعلام کرده که نسخه های تولیدی سری 8 و M8 گرن کوپه در سال 2019 معرفی خواهند شد.

ب ام و M8

همان طور که می دانید، مرسدس بنز نسخه سدان AMG GT را به ژنو 2018 آورده. ب ام و هم برای اینکه میدان را به رقیب سنتی خود واگذار نکند،، خودروی جدید “M8 گرن کوپه” را در قالب یک طرح کانسپت رونمایی کرده  تا حداقل برای سال آینده یک رقیب قدرتمند در مقابل مرسدس بنز داشته باشد.

یک پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتری متعلق به ب ام و M5 بر روی M8 گرن کوپه به نمایش در آمده در نمایشگاه ژنو قرار گرفته اما ب ام و هنوز مشخصات M8 گرن کوپه را به صورت رسمی معرفی نکرده، اما به نظر می رسد قوای محرکه با شکوهی در انتظار این سوپر کوپه باشد.

ب ام و M8

رنگ طلایی بکار گرفته شده در المان های بدنه از قبیل سر اگزوز ها و جلو پنجره های کلیوی بر خاص بودن خودرو تاکید می کنند. از طرفی چراغ های شش ضلعی یاد آور نمونه های استفاده شده در نسخه مسابقه ای  M8 GTE هستند. ورودی های هوا به منظور کاهش هر چه بیشتر وزن خودرو از فیبر کربن ساخته شده اند.

ب ام و M8

برای کم شدن وزن و مرکز ثقل، ب ام و از ساختار پلیمر کربن تقویت شده در سقف استفاده کرده که در کنار رنگ بدنه Saleve Vert کنتراستی زیبا را پدید می آورند. در بخش عقب سپر عضلانی M اگزوز های طلایی رنگ M8 را در آغوش گرفته و لبه برآمده صندوق عقب، حکم اسپویلری ظریف را داشته که در کنار دیفیوزر های این قسمت گواهی بر آیرودینامیک بالای این کانسپت گرن کوپه هستند.

ب ام و M8

مدل کوپه سری هشت زودتر از چهار درب و در اواخر سال جاری معرفی خواهد شد؛ پس از آن با معرفی مدل گرن کوپه سری 8 و M8 این خانواده کامل تر از پیش خواهد شد. معرفی نسخه کانورتیبل نیز با توجه به تصاویر جاسوسی منتشر شده دور از انتظار نیست.

 

معرفی کوچکترین شاسی بلند لکسوس/ لکسوس UX چه ویژگی هایی دارد؟

معرفی نسخه سدان مرسدس بنز AMG GT در نمایشگاه ژنو 2018

افتخار آفرینی ولوو در نمایشگاه ژنو 2018/ ولوو XC40 بهترین خودرو اروپا شد

معرفی ب ام و i8 رودستر/ سفینه ای با سقف نرم!

سورپرایز ب ام و در نمایشگاه توکیو/ ب ام و X2 معرفی شد

نسخه ب ام و برای التیام جنون سرعت!/ نگاهی به ب ام و M5 جدید

با نسخه جدید ب ام و X3 بیشتر آشنا شوید

تغییر لوگوی خودروهای لوکس ب ام و

رمزگشایی از لوگوی خاطره انگیز ب ام و

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی