پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز GLA

مرسدس بنز GLA / پیش بینی جوان خودرو از خودروهای بازار در سال 97 (6)

باتوجه به قانون جدید واردات، احتمال عرضه مرسدس بنز GLA در مدل‌های 180 و 250 توسط شرکت ستاره ایران نماینده رسمی مرسدس‌بنز در کشور برای سال 1397 قوی به نظر می رسد. به گزارش خبرنگار جوان خودرو در گذشته با توجه به قانون ممنوعیت واردات خودروهای با پیشرانه‌ی بالای ۲.۵ لیتر، نسخه‌‌های پایه مرسدس GLA با […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۶ فروردین ۱۳۹۷

باتوجه به قانون جدید واردات، احتمال عرضه مرسدس بنز GLA در مدل‌های 180 و 250 توسط شرکت ستاره ایران نماینده رسمی مرسدس‌بنز در کشور برای سال 1397 قوی به نظر می رسد.

به گزارش خبرنگار جوان خودرو

در گذشته با توجه به قانون ممنوعیت واردات خودروهای با پیشرانه‌ی بالای ۲.۵ لیتر، نسخه‌‌های پایه مرسدس GLA با کد 180 و 250، شرایط لازم برای ورود قانونی به کشور را یافتند، هرچند که تعدادی AMG GLA45 هم از طریقی شرکت به غیر از ستاره ایران (نمایندگی رسمی مرسدس بنز در ایران) به ایران وارد شد.

مرسدس بنز GLA

اما این‌بار باتوجه به قانون جدید واردات بحث ما درخصوص مدل‌های 180 و 250 است که احتمال عرضه آنها توسط شرکت ستاره ایران نماینده رسمی مرسدس‌بنز در کشور برای سال 1397 وجود دارد. ارزان‌ترین پیشرانه برای این خودرو، روی کراس‌اوور GLA180 به چشم می‌خورد.

مرسدس بنز GLA

مشخصات فنی مرسدس بنز GLA180

این مدل با موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری، قدرت ۱۲۲ اسب‌بخار و نهایت گشتاور ۲۰۰ نیوتن‌متر را فراهم می‌کند. وزن خالص این نسخه از GLA، با سیستم تک‌دیفرانسیل، ۱۳۶۰ کیلوگرم است و می‌تواند ظرف ۸.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد. میانگین مصرف سوخت GLA180 حدود ۵.۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود و نهایت سرعت آن به ۲۰۰ کیلومتربرساعت، محدود می‌شود. بیش‌ترین فروش این کراس‌اوور در مدل GLA250، دیده می‌شود.

مشخصات فنی مرسدس بنز GLA250

پیشرانه‌ ۴ سیلندر این نسخه، ۲ لیتر حجم دارد و به لطف استفاده از توربوشارژر و اینترکولر، قدرت ۲۰۸ اسب‌بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر را به همراه خواهدداشت. مرسدس GLA250 می‌تواند ظرف ۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد و نهایت سرعت ۲۱۰ کیلومتربرساعت را تجربه کند. میانگین مصرف سوخت این خودرو نیز ۶ تا ۶.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده است.

مرسدس بنز ارشمندترین برند خودرویی جهان شد

ارائه خدمات امداد خودرو ایران به محصولات مرسدس بنز

معرفی نسخه سدان مرسدس بنز AMG GT در نمایشگاه ژنو 2018

پیرمرد اشتوتگارتی روی شیب تغییرات/ نگاهی به مرسدس بنز G کلاس جدید +تاریخچه

97، سال حضور مرسدس بنز در چرخه تولید داخلی

برگزاری نمایشگاه تاریخچه مرسدس بنز E کلاس با حمایت آرین تایر

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی