پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آریو تاکسی

آمادگی کامل سایپا در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور

گروه خودروسازی سایپا در راستای طرح ریاست محترم جمهوری در خصوص نوسازی ناوگان فرسوده جاده ای و درون شهری برنامه ریزی لازم را انجام داده و آماده اجرا کردن طرح مذکور است. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : مدیرعامل شرکت سایپا دیزل در این خصوص می گوید پس از اعلام […]

امیر
دوشنبه - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

گروه خودروسازی سایپا در راستای طرح ریاست محترم جمهوری در خصوص نوسازی ناوگان فرسوده جاده ای و درون شهری برنامه ریزی لازم را انجام داده و آماده اجرا کردن طرح مذکور است.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :

مدیرعامل شرکت سایپا دیزل در این خصوص می گوید پس از اعلام طرح ریاست محترم جمهوری در خصوص نوسازی ناوگان جاده ای و درون شهری، این شرکت برنامه ریزی لازم را انجام داده و آمادگی کامل دارد تا پس از انجام مقدمات، طرح مذکور را اجرایی کند.

مهندس نوری معتقد است این طرح نقطه عطفی در تاریخ نوسازی ناوگان خودروهای سنگین است که علاوه بر رفع مشکلات حمل ونقل جاده ای در خصوص کاهش آلودگی هوا  و همچنین کاهش مصرف سوخت تاثیر بالایی خواهد داشت.

چندی پیش دکتر حسن روحانی در همایش طرح های نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای، درون شهری و اشتغال زایی خبر از انجام طرحی داده و گفته بود برای نوسازی ناوگان فرسوده علاوه بر مسائل محیط زیستی به صرفه جویی انرژی هم توجه داریم.

نوری می گوید شرکت سایپا دیزل در انجام این طرح سعی دارد با همکاری شرکت ولوو و تولید محصولات با کیفیت سهم مناسبی از نوسازی را به خود اختصاص دهد و در همین راستا و در جهت اجرای هر چه بهتر طرح ریاست محترم جمهوری، توافقنامه ای با شرکت ولوو تراکس سوئد جهت تولید بیش از 35 هزار دستگاه کامیون برای سه سال آینده منعقد نموده است.

شرکت ولوو یکی از شرکت های تولید کننده برتر در حوزه خودروهای تجاری در دنیاست که از سال 1984با شرکت سایپا دیزل همکاری خوبی دارد و تاکنون محصولات متنوع و مدرنی را تولید و روانه بازار کرده است.

آمادگی ایران خودرو برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی

ون پارس خودرو در ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران

برلیانس جایگزین مناسب برای ناوگان تاکسیرانی

بازگشت سایپا به مدار تولید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی