پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای اکسنت

تولید هیوندای اکسنت از هزار دستگاه گذشت

شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی هیوندای موتورز کره جنوبی در ایران توانسته است که با آغاز تولید رسمی و داخلی اکسنت به صورت CKD در ارگ جدید بم، تا پایان بهمن ماه سال جاری هزار و ۱۱۵ دستگاه از این سدان را از خط تولید خود به بیرون بفرستد. طبق گزارش دفتر صنایع […]

امیر
دوشنبه - ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

شرکت کرمان موتور به عنوان نماینده رسمی هیوندای موتورز کره جنوبی در ایران توانسته است که با آغاز تولید رسمی و داخلی اکسنت به صورت CKD در ارگ جدید بم، تا پایان بهمن ماه سال جاری هزار و ۱۱۵ دستگاه از این سدان را از خط تولید خود به بیرون بفرستد.

طبق گزارش دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، کرمان موتور نماینده رسمی هیوندای در ایران در بهمن ماه سال جاری، ۷۶۳ دستگاه هیوندای اکسنت تولید کرده و این آمار نشان می دهد که مشتریان زیادی به سمت این خودرو آمده اند.

هیوندای اکسنت

هیوندای اکسنت

روزهای اول هیوندای اکسنت کرمان موتور قیمتی کمتر از ۹۸ میلیون تومان را داشت. ولی امروز برای ثبت نام اکسنت با قیمت قطعی حدود ۱۱۲ میلیون تومان مواجه می شوید.

برخی امکانات هیوندای اکسنت :

به گفته مدیران هیوندای و کرمان موتور، اکسنت تولید ایران آخرین نسخه استاندارد این سدان اقتصادی کره ای برای بازار خاورمیانه و غرب آسیا است و سعی شده تا بیشترین امکان در این خودرو برای مشتریان ایرانی قرار بگیرد. ۶ کیسه هوا، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری، سیستم ضد واژگونی، سانروف، تهویه اتوماتیک، فرمان کمکی برقی، دی لایت، مانیتور، GPS، دوربین و سنسور عقب و… از جمله امکاناتی است که کرمان موتور بر روی اکسنت مونتاژی گذاشته است.

هیوندای اکسنت

شنیده ها حاکی از آن است که این خودرو با داخلی سازی حدود ۲۴ درصد در کرمان موتور مونتاژ می شود.
در کنار این آمار، در یازده ماهه سال ۱۳۹۶، کرمان موتور با تولید و مونتاژ خودروهای i10، i20 و اکسنت توانسته است تا شش هزار و ۵۶۰ دستگاه هیوندای را به صورت ساخت داخل به بازار کشور عرضه کند. پیش بینی می شود که این شرکت آمار تولید هیوندای در سال ۱۳۹۶ را تا پایان اسفند ماه به بیش از هفت هزار و ۵۰۰ دستگاه برساند.

منبع : اسب بخار

پیش فروش هیوندای اکسنت با مدل 97 (ویژه نوروز 97)

قیمت جدید هیوندای اکسنت کرمان موتور

هیوندای i20 آپشنال هم آمد/ امکانات و قیمت جدید برای هاچ بک پرفروش کرمان موتور

افتتاح سومین فروشگاه قطعات لوازم یدکی کرمان موتور

نهال شکوفایی در کویر کرمان/ نگاهی به فواید گسترش همکاری کرمان موتور با هیوندایی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی