پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پژو 301

تامین قطعات محصول جدید ایران خودرو در سال جدید

مديرعامل ساپكو از آغاز تامين قطعات مورد نياز محصولات جديد پژو 301، رانا و دناي سال خبر داد و گفت: اين خودروها در سال آينده به توليد انبوه خواهند رسيد. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایکوپرس : حسين نجاري مدير عامل شركت طراحي مهندسي و تامین قطعات ايران خودرو (ساپكو) با […]

امیر
سه شنبه - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

مديرعامل ساپكو از آغاز تامين قطعات مورد نياز محصولات جديد پژو 301، رانا و دناي سال خبر داد و گفت: اين خودروها در سال آينده به توليد انبوه خواهند رسيد.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از ایکوپرس :

حسين نجاري مدير عامل شركت طراحي مهندسي و تامین قطعات ايران خودرو (ساپكو) با بيان اين مطلب گفت : در سال جاري تامين 4 محصول جديد 207 اتوماتيك، پارس اتوماتيك، دناپلاس توربو و پژو 2008 انجام شده و به توليد انبوه رسيده است.

 وی با بيان اين كه برنامه ريزي براي تامين پلتفرم جديد ايران خودرو هم زمان با آغاز پروژه كليد خورده است، گفت: نخستين خودروي پلتفرم جديد در كلاس سدان با مشاركت بيش از 20 قطعه ساز مطرح جهاني و قطعه سازان داخلي در سال جاري شروع شده است.

 نجاری از تامين و لجستيك، مهندسي كيفيت، ساخت و خودكفايي، طراحي و مهندسي، رقابت پذيري قيمت، سرمايه گذاري در تكنولوژي هاي جديد و صادرات به عنوان فاكتورهاي مهم براي ارزيابي سطح توانمندي سازندگان نام برد و گفت: خروجي مربوط به سيستم ارزيابي جامع تامين كنندگان ساپكو حاكي از آن است كه در برخي سازندگان، رشد متوازن زيرمعيارها مطلوب نبوده و ضروري است تا در مسير ارتقا تمامي جنبه ها در نظر قرار گيرد.

نجاري اضافه كرد: باتکمیل دوره ارزیابی برای تمام سازندگان فعال در شبکه تامین ساپکو، مرحله دوم که برنامه ریزی براي ارتقاي توانمندی های سازندگان است آغاز شده و متناسب با گرید جامع کسب شده و امتیازات، ارزیابی در معیارهای مختلف در دست طراحی و اجرا است.

وي مشاركت سازندگان مستعد داخلي داراي گريد A جامع در پروژه پلتفرم جديد ايران خودرو در كنار سازندگان معتبر جهاني را از ديگر اقدامات ساپكو در سال جاري دانست و گفت: یکی از اقدامات در حوزه توسعه توانمندی های دانش و اجرایی سازندگان داخلی، مشاركت آنان در اين پروژه بود كه نتايج مطلوبي داشته است.

مديرعامل ساپكو صرفه جويي ارزي را يكي از نتايج مشاركت سازندگان داخل در توليد محصولات مشترك عنوان كرد و گفت: هدف گذاري ها در افزايش داخلي سازي محصولات جديد از جمله پژو 2008، 301 و 208، اچ30 كراس، هايما اس.5 و اس.7 صرفه جويي ارزي قابل توجهي خواهد داشت.

وي افزود: برای محصولات جدید پژو 2008, H30كراس و هایما S7 درصد ساخت داخل قطعات بین 20 تا 40 درصد بوده و با پروژه های ساخت داخل در دست اجرا این میزان در سال آينده به مراتب افزایش خواهد یافت.

کسب نشان درخشان سبز رنو توسط ایران خودرو

آغاز جشنواره خدمات نوروزی امداد خودرو ایران خودرو

تولید و نصب قطعات سفارشی پژو 2008

((تامین به موقع قطعات یدکی)) اولويت سايپا يدك

افتتاح سومین فروشگاه قطعات لوازم یدکی کرمان موتور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی