پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کوییک

پیش فروش خودرو کوییک (اسفند 96)

پیش فروش خودرو کوییک توسط گروه خودروسازی سایپا از فردا چهارشنبه 23 اسفند ماه سال جاری آغاز می شود. به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز : باتوجه به استقبال و درخواست فراوان مشتریان از سایپا جهت برگزاری طرح فروش تا پیش از پایان امسال فروش خودرو کوییک که هفته گذشته و […]

امیر
سه شنبه - ۲۲ اسفند ۱۳۹۶

پیش فروش خودرو کوییک توسط گروه خودروسازی سایپا از فردا چهارشنبه 23 اسفند ماه سال جاری آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو به نقل از سایپانیوز :

باتوجه به استقبال و درخواست فراوان مشتریان از سایپا جهت برگزاری طرح فروش تا پیش از پایان امسال فروش خودرو کوییک که هفته گذشته و طی مراسمی وارد بازار شد و مورد استقبال مشتریان قرار گرفت، ، از روز چهارشنبه با تعداد محدود انجام خواهد شد.

این خودرو جدید در سه کلاس متفاوت تولید می شود که مدل فول پلاس آن مجهز به امکاناتی نظیر گیربکس اتوماتیک، مالتی مدیا، کروز کنترل، چراغ روز، فرمان برقی، سیستم ورود بدون سوییچ ، استارت دکمه ای و … است نخستین خودرو ایرانی مجهز به گیربکس اتوماتیک محسوب می شود.

پیشتر مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم ورود خودرو کوییک به بازار در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود سایپا امسال برنامه ای برای پیش فروش کوییک ندارد و اجرای این برنامه را به تکمیل تعهدات خود در سال آینده موکول کرده است، اما حجم تقاضای موجود در بازار ، سایپا را مجاب کرد تا قبل از پایان سال، طرح پیش فروش را به اجرا درآورد.

متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید این خودرو به صورت اینترنتی به سایت رسمی گروه خودروسازی سایپا به نشانی www.saipagruop.ir مراجعه کنند.

برخی مشخصات و امکانات سایپا کوییک :

کوییک نیز که نماینده سایپا میان سایر هاچ‌بک‌های کراس بازار به‌شمار می‌رود نخستین محصول خانواده X200 است که با این رویکرد تولید می‌شود و در بازار ایران دانگ فنگ H30 کراس را در مقابل خود می بیند. هم‌چون جزییات ظاهری دانگ فنگ، کوییک نیز با تکیه بر مواردی نظیر رکاب‌های متفاوت، فلاپ‌های زیر سپرهای جلو و عقب و روف‌رک‌های روی سقف، نشان می‌دهد که با یک هاچ بک کراس طرف هستیم. نمای جلو علی‌رغم فرم متفاوت سپر، شباهت فراوانی با ساینا دارد. در قسمت عقب اما شاهد یک طراحی جدید هستیم که به خوبی با فرم کلی کوییک هماهنگ است. فضای کابین کوییک بی‌شباهت به ساینا اتوماتیک نیست. در مدل فول‌آپشن شاهد امکانات قابل‌توجهی نظیر سیستم پایداری، کنترل فشار باد تایر، صندلی برقی راننده، دزدگیر، استارت دکمه‌ای، ۲ عدد ایربگ، سنسور فاصله‌سنج و دوربین دید عقب، دی‌لایت، نمایش‌گر ۷ اینچی لمسی، کروزکنترل، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان و شیشه‌های دودی قسمت عقب کابین هستیم.

کوییک خودرویی خوب و با کیفیت

دربی سنتی! / مقایسه دانگ‌ فنگ H30 کراس و سایپا کوییک

کوییک ، عضو جدید خانواده ایکس 200

فروش سراتو 2000 آپشنال با تحویل 5 روزه (ویژه نوروز 97)

فروش نقدی تیبا دوگانه سوز و پراید 131 (اسفند 96)

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی