پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام 110 جدید

راه حلی ارزان قیمت برای شهرهای شلوغ/ بررسی ام وی ام 110 جدید

اینبار ام وی ام 110 با ترکیب رنگ دوگانه و اسپرت عرضه خواهد شد تا همچنان بعنوان یک خودرو کم مصرف شهری برای مصارف روزانه بهترین انتخاب پیش روی خریداران این سگمنت باشد. جذابترین نکته این محصول شاد مدیران خودرو کاربرد ویژه آن در شهرهای بزرگ و پرترافیک است. خودرویی با ابعاد جمع‌و‌جور که قابلیت تردد، پارک […]

میلاد میرعابدینی
چهارشنبه - ۸ فروردین ۱۳۹۷

اینبار ام وی ام 110 با ترکیب رنگ دوگانه و اسپرت عرضه خواهد شد تا همچنان بعنوان یک خودرو کم مصرف شهری برای مصارف روزانه بهترین انتخاب پیش روی خریداران این سگمنت باشد. جذابترین نکته این محصول شاد مدیران خودرو کاربرد ویژه آن در شهرهای بزرگ و پرترافیک است. خودرویی با ابعاد جمع‌و‌جور که قابلیت تردد، پارک در کمترین فضاهای موجود و همچنین مصرف پایین آن از دغدغه های مهم این روزهای شهرنشینان است.

پایگاه خبری جوان خودرو بررسی می کند

ام وی ام 110 از اولین و ارزان‌ترین خودروهای چینی بود که در سال ۸۴ وارد کشور شد. اولین محصول ام‌وی‌ام در ایران که با 2 پیشرانه ۳ و ۴ سیلندر عرضه می‌شد، با اقبال مناسبی رو‌به‌رو شد. قیمت مناسب و ظاهر متفاوت نسبت به سایر ارزان‌قیمت‌های بازار باعث شد تا۱۱۰ به سرعت به یکی از اولویت‌های خریداران یک هاچ‌بک جمع‌وجور و کم‌مصرف تبدیل شود. مدتی است که مدیران‌خودرو نسل جدید ام‌وی‌ام ۱۱۰ که با پسوند S یعنی اسپرت و جوان پسند، از مدل قبلی متمایز می‌شود را در بازار عرضه کرده است.

CHERY-QQ-New-MVM-110S-ام وی ام 110 جدید

ظاهر ام وی ام 110 جدید هیچ شباهتی با قبل ندارد و باید قبول کرد که خیلی خوش‌ترکیب‌تر، جذاب‌تر و جوان‌پسندتر از قبل شده است. ۱۱۰ جدید که برخلاف مدل قبلی که با نام چری QQ3 شناخته می‌شد، در چین با نام چری QQ شناخته می‌شود و با مشارکت استودیو طراحی تورین ایتالیا طراحی شده و شکل بدنه‌اش به کلی تغییر کرده. اما شاسی و پلت‌فرم آن ثابت است و ایمنی و مشخصات دینامیکی‌اش بهبودی پیدا نکرده است. طراحی سپرهای جلو و عقب، چراغ‌های عمودی عقب با موقعیت قرار گیری منحصربه‌فرد، درب شیشه‌ای صندوق بار و محل جالب قرارگیری دستگیره درها، همگی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا ۱۱۰ جدید چهره‌ای شاد و دوست‌داشتنی داشته باشد.

CHERY-QQ-New-MVM-110S-نمای پشت-ام وی ام 110 جدید

تغییرات گسترده تنها به بدنه ختم نشده و داخل کابین نیز با فضایی جذاب‌تر و خوش ترکیب‌تر از قبل روبه‌رو هستیم. مهم‌ترین نکته اینجاست که برخلاف مدل قبلی، در۱۱۰ جدید از رنگ‌بندی تیره برای کابین استفاده شده که همین مورد باعث شده تا کیفیت ظاهری قطعات خیلی بهتر به نظر برسد. از سوی دیگر کیفیت مونتاژ و متریال کابین نیز بهبود چشم‌گیری داشته و در کل باید گفت، کابین ۱۱۰ جدید علاوه بر بهبود کیفیت، مدرن‌تر و جذاب‌تر از قبل شده است. مواردی که در طراحی کابین جلب توجه می‌کنند، صفحه کیلومترشمار دیجیتالی، استفاده از قطعات نقره‌ای و سفیدرنگ اسپرت در قسمت‌ها مختلف و فرم جدید غربیلک فرمان است.

فضای کابین علی‌رغم این‌که چندان بزرگ نیست، اما با فضاسازی‌های مختلف قابلیت استفاده از آن بیش‌تر شده. فضای صندوق بار نیز با این‌که طول کمی دارد، اما عمق زیادش قابلیت استفاده از آن را بالا برده است.

CHERY-QQ-New-MVM-110S-ام وی ام 110 جدید

ام وی ام 110 جدید با یک پیشرانه ۳ سیلندر یک لیتری ۶۸ اسب‌بخاری عرضه می‌شود. هم‌چنین 2 گیرباکس اتوماتیک و دنده‌ای نیز برای این مدل در نظر گرفته شده، که فعلا شاهد عرضه نمونه مجهز به گیرباکس ۵ دنده دستی در کشور هستیم. ام‌وی‌ام ۱۱۰ جدید از تجهیزات ایمنی نظیر ۲ عدد ایربگ و سیستم ترمز ABS نیز بهره می‌برد.

پیشنهاد جوان خودرو

ام‌وی‌ام ۱۱۰ جدید همان چیزی است که شهرهای شلوغ و پرترافیک به آن نیاز دارند. ابعاد کوچک و قابلیت کنترل راحت باعث شده تا بیش‌تر خانم‌هایی که قصد خرید خودرویی ارزان‌قیمت دارند به سراغش بروند.

New MVM 110 s_ام وی ام 110 جدید

مشخصات فنی ام وی ام 110 جدید

کلاس: مینی هاچ‌بک
پیشرانه (سیلندر): ۳ سیلندر ۱۲ سوپاپ
حجم موتور: ۹۹۸ سی‌سی
قدرت: ۶۸ اسب‌بخار
گشتاور: ۹۳ نیوتن متر
گیرباکس:۵ سرعته دستی
وزن: ۹۳۶ کیلوگرم
مصرف ترکیبی: زیر ۶ لیتر
حجم باک: ۳۵ لیتر

ام وی ام 110

امکانات ام وی ام 110 جدید

دو عدد ایربگ، ترمز ABS، شیشه‌های برقی، درب شیشه‌های صندوق بار، صفحه کیلومترشمار دیجیتالی

تیگو7 سربلند در شرایط سخت/نتیجه آزمون 3000 کیلومتری لوکس ترین محصول چری

مچ اندازی چری تیگو7 با خودروهای اروپایی، کره ای و ژاپنی + عکس

سال نو، چهره نو / ام وی ام 110 با ترکیب رنگ جدید در سبد محصولات مدیران خودرو

جشن هفتمین سالگرد باشگاه هواداران مدیران خودرو برگزار شد + تصاویر

گردهمایی ایکس33 اس سواران در پارک آبشار تهران

آریزو 5 توربو چه در چنته دارد؟ / موشکافی فرزند تند و تیز چری

بررسی ام وی ام X22 / جشنواره تنوع در بازار کراس اوورهای کامپکت

بررسی فنی ام وی ام X33S / دنده سنگین ام وی ام برای عبور از سربالایی رقابت!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی