پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

امداد مدیران خودرو

پشتیبانی و امداد جاده ای کلیه محصولات مدیران خودرو تا پایان تعطیلات نوروز 97

حمل رایگان کلیه خودرو های گارانتی و غیر گارانتی برند های ام‌ وی ام و چری، خدمات فنی و  امداد جاده‌ای در 100 نقطه سیار و پشتیبانی فنی در محل نمایندگی های مجاز بصورت شبانه‌روزی تا پایان ایام عید نوروز 97 ادامه خواهد داشت. شرکت مدیران خودرو بعنوان یکی از خودروسازان موفق داخلی همواره با […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۶ فروردین ۱۳۹۷

حمل رایگان کلیه خودرو های گارانتی و غیر گارانتی برند های ام‌ وی ام و چری، خدمات فنی و  امداد جاده‌ای در 100 نقطه سیار و پشتیبانی فنی در محل نمایندگی های مجاز بصورت شبانه‌روزی تا پایان ایام عید نوروز 97 ادامه خواهد داشت.

شرکت مدیران خودرو بعنوان یکی از خودروسازان موفق داخلی همواره با اجرای طرح های مختلف حمایت خود را از خریدران محصولات خود به شکل های مختلف نشان داده است. عید نوروز یکی از فرصت های پیش روی هموطنان برای سفرهای زمینی است که نیازمند پشتیانی فنی و ایجاد آسایش و امنیت دارندگان وسایل نقلیه در خصوص خدمات دهی در جاده های کشور است. پیش از آغاز ایام تعطیلات عید نوروز 97 شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو ضمن اعلام برنامه خود برای پوشش بیش از 3000 جاده پرتردد و مواصلاتی و همچنین استقرار بیش از 100 نقطه امدادی بشکل سیار و ثابت، در زمان برگزاری کمپین خدمات نوروزی از کلیه تکنسین‌های فنی خود بازرسی لازم را بعمل آورد تا از نحوه صحیح و کامل خدمت رسانی به هموطنان اطمینان لازم را کسب نماید. همچنین حضور نمایندگی های منتخب در شهر های مختلف و ارائه خدمات فنی لازم از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این ایام بوده است.

هموطنان می‌توانند با شماره تماس مستقیم 02147651 در هر نقطه از جاده های ایران با شبکه پشتیبانی و امدادی تماس حاصل کرده و از خدمات کمپین نوروزی شرکت مدیران خودرو بهرمند شوند.

خودروهای امداد مدیران خودرو مستقر در سراسر کشور

آمادگی 100 پایگاه امداد جاده ای مدیران خودرو در سراسر کشور

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی